Senaste aktiviteten
-
FHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
BJag var sent ute och köpte en ny Facit på 1980-talet. Detta trots att jag redan på slutet av 70-talet börjat använda datorer att...
-
BBlueztar gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
BMan plockar ju knappast bort lister! Iaf om vi pratar dörrfoder, fönsterfoder, golv och taklister. Har aldrig någonsin sett en målare...
-
BBeror på vad man kommer överens om. Klart vanligare att tapetsera ett par mm ut på listen än att ta bort dom. Blir en finare övergång.
-
NyKarin gillade Pjosk75s inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Ett nytt djur besökte jordgubbarna inatt. Har hela tiden antagit att det är en fågel som skapar groparna i den barrtäckta jorden. Men... -
TTela80 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Det är ju allt runtomkring som är jobbigt, kolla att alla autogiron finns kvar, ändra lönekonto, nya bankkort osv. Åkte på 2000 i...
-
EVill kraftigt varna för Bauhaus växter i största allmänhet speciellt om man köper online. Jag köpte 200st Tuija 100-125cm. 72st...
-
RListerna är ju inte ens målade.
-
TTela80 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.När vi bad om amorteringsunderlag från handelsbanken (efter att ha blivit missnöjda med nya ränterabatten som var så usel att vi trots...
-
För att det är ett jäkla projekt att byta? -
CFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
Pperce svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% mer effektiv är den Grillkväll är alla kvällar. Det är så uppskattat att jag tom ombeds att alltid grilla på sonens födelsedag den...
-
Pjosk75 svarade i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Ett nytt djur besökte jordgubbarna inatt. Har hela tiden antagit att det är en fågel som skapar groparna i den barrtäckta jorden. Men... -
Jjannebmw svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1 40% 2 perfekta grillkvällen är sommar 28grader och det kommer spontanbesök så man får grilla xtra mycket
-
P40% mer En ny grill vore på sin plats efter att den förra slog en frivolt i stormen. Sen dess har den inte varit sig lik.
-
P1. 40% mer! 2. Min legendariska Weber 57 kolgrill har varit min trognaste vän på uteplatsen i över 15 år. Den har överlevt skyfall...
-
Mmortimer svarade i tråden Rörspetsbrunn.Bild på hur det ser ut vid backventil och kopplingen där ?
-
GGanescha gillade Sir Dukes inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Samtidigt finns ju poster som har obegränsad budget. Migration till exempel, att ett väldigt annorlunda land ska rädda resten av...
-
Pper s svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Blomningen är en mycket kort tid. Sedan får man spikklubbor i skallen om den är nära huset.