228 735 läst ·
2 209 svar
229k läst
2,2k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 646 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 646 inlägg
I lördags var jag och Jesko på traktor och maskinträff.
Solen gassade på rätt bra så vi fick gå till bilen dricka vatten några gånger.
Solen gassade på rätt bra så vi fick gå till bilen dricka vatten några gånger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Saknaden efter min fästmös hund (och min fästmö, så klart, men just då var det framför allt hunden!) var extra stark nu i helgen. Jag tröstade mig lite med att låna mina grannars hund Ebbe – som av en händelse också är en brun och vit springer spaniel, precis som min fästmös! – och åkte upp på ett av bergen här i närheten för en härlig förmiddagspromenad. När jag gick ner på huk för att ta en snygg miljöbild bestämde sig Ebbe för att hans fejs var finare än utsikten, så då fick jag ju fota honom i stället. 🥰
Vacker utsikt både vyn och hunden!❤️Saulesco skrev:
Saknaden efter min fästmös hund (och min fästmö, så klart, men just då var det framför allt hunden!) var extra stark nu i helgen. Jag tröstade mig lite med att låna mina grannars hund Ebbe – som av en händelse också är en brun och vit springer spaniel, precis som min fästmös! – och åkte upp på ett av bergen här i närheten för en härlig förmiddagspromenad. När jag gick ner på huk för att ta en snygg miljöbild bestämde sig Ebbe för att hans fejs var finare än utsikten, så då fick jag ju fota honom i stället. 🥰
Är det Höga-Kustenbron där i bakgrunden?
Jag vet hur fint området är, jag har gått på Nordviks Lantbruksskola där...Saulesco skrev:
och bott i Nordingrå, när.det begav sig. 😀
OT, sorry...🙈🫣
Roligt!Anna_H skrev:
Det verkar inte finnas nån hundtråd, bara himlar, katter och trädgårdsblommor.
Så då gör vi väl en!
Fyll på!
Här är jag och Cleo, finsk lapphund som flyttade in hos oss i tisdags.
[bild]
Lite lek, här syns dessutom det otroligt fina staketet vi byggt! Lätt att justera och utöka ytan iallafall!
[video]
Grattis till sötnosen!
Ska bli kul att se om fler vovvar dyker upp i din tråd.
Själv är jag hundnörd och jobbar även med fyrbenta. (Därav mitt nick.)
Skickar en bild på min Tone, black and tan-färgad dvärgpudel. (Vi gillar trickträning.)
Kompostgaller är en av hundägarens bästa vänner
Lycka till med ljuvliga Cleo!
Nyhet för vovvarna!
Förut var det kompostgaller uppe på altanen, men nu har vi investerat i några meter till (typ 8 paket) så att de kan gå en bit i trädgården när de vill. Finn såg det direkt, Cleo var lite mer trögfattad, men upptäckte sidovägen före Finn.
Förut var det kompostgaller uppe på altanen, men nu har vi investerat i några meter till (typ 8 paket) så att de kan gå en bit i trädgården när de vill. Finn såg det direkt, Cleo var lite mer trögfattad, men upptäckte sidovägen före Finn.
Tror Pingis saknar att ha trädgård. Idag väntade vi tydligen för länge på att Rita skulle bajsa klart så han la sig ner och ville inte gå längre, så nu hänger vi här på en gräsmatta en stund. Kanske får ta med en stol och en bok och gå ut med målet att han ska få vara ute och bara vara 😅
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 646 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 646 inlägg
Lite badande har det ju blivit det senaste förstås.
Jesko och Rosa slänger sig dock inte i frivilligt hur som helst men att gå ut en bit i vattnet går bra.
Jesko och Rosa slänger sig dock inte i frivilligt hur som helst men att gå ut en bit i vattnet går bra.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto