Senaste aktiviteten
-
DHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
IMin fru har 'ganska' mycket pengar och blev kontaktad av Swedbank som frågade om inte hon ville öka saldot på sitt konto på Swedbank...
-
Ffalmark svarade i tråden Bygger altan. Håller detta?.Tror det blev ett enhetsfel där. Ett enskärigt förband med en M10 i 45+45 trä har snarare en bärförmåga på 2,8 kN (eller motsvarande...
-
LLinusvasteras svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% mer 2. Enkelt, tillsammans med familjen, behöver inte vara krångligare än så. 😊
-
Har haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder. -
SSebastian00 svarade i tråden Reparation av Geapp vinkyl.Hej Saraharf, jag har problem med min Geapp vinkyl och tänkte se om du hittade nån reparatör eller hemsida för reservdelar. Jag får...
-
SSebastian00 svarade i tråden Reparation av Geapp vinkyl.Hej Minna, jag har problem med min Geapp vinkyl och tänkte se om du hittade nån reparatör eller hemsida för reservdelar. Jag får problem...
-
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Drog av 0,09 från 3,5 så det blev 3,5.? Att du hade 5år på 1,65 har väl inget med nåt som helst att göra? Bankernas prognoser har...
-
FOm du byter bank så byt för att det gynnar dig. Inte för att det ska skada din nuvarande.
-
NVi har hela trädgården inramad med gamla lindar. Fina och överlag lättskötta träd även om det dimper ner stora grenar emellanåt. Där en...
-
anders07 svarade i tråden Herdin hårdwaxolja sämre än Osmo?.Det var över en vecka innan jag började använda den. Lade på ganska "tjockt" första varvet och lät den torka. Lade på ett nytt lager... -
NOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
KKirev svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Var förvånansvärt lätt att byta. Iaf till Länsförsäkringar som vi valde. Vinsten går till kunderna istället för till aktieägarna.
-
NGällande Lind så ska man tänka på honungsdagg och var som står under. Mindre bra över hus, bilar och växter med luddiga blad.
-
Hep skrattade åt fribyggs inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Klagar du på min stavning? -
NJag röstar för kastanj, de blommar ju också fint.
-
MMseli svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40 % Jag har alltid kört med kol men denna blåsiga sommar har jag vid två tillfällen nästan råkat sätta eld på verandan trots brandfilt...
-
JOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
Joca76 svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% Bra väder och tillsamans med familjen -
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Born and raised in Skattungbyn. 😇 -
NSom hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt...
-
PEn tjej som gillar falukorv... jodå...
-
PSnabbmakaroner, kokta i 6 min för att väga upp den lite lättillagade korven? Men ja, utan tvekan när det vankas sådana delikatesser.😍
-
1Nu var det ett tag sen jag ”bytte” bank helt, men är det så mycket mer än en handfull ställen (lönesystem, Skatteverket...
-
NNybyggerska förvånades av Håkan Persson3468s inlägg i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Är det normalt att tapeten går ut över lister och dörrkarmar? Jag är duktigt missnöjd över målarens jobb men skulle vilja ha lite...