Senaste aktiviteten
-
13th Marine svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Det var det jag menade, skaffar man kreditkort någon annanstans behöver man inte bry sig om det hos den nya banken. -
Tokslut svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Sugbil med kran? -
LLars Sjögren1 svarade i tråden Gatuparkering i Stockholm. Är den här tjänsten användbar?.Jag tror jag nu har hittat svaret på att se parkering som blivit restaurangdel under en tid Ännu inte publicerat men på god väg👍
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag gör tvärtom. Kreditkort kan man ha var som helst, det viktiga när man skaffar en ny bank är sparandet eller lånen. -
VJag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle...
-
TVill bara ge avslut till tråden: tog in en rörmokare som löste det på följande sätt (se bild)
-
Noramasen svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Realtid! Målar golv och trapp. Maskeringstejp är för tråkigt att utföra och sedan ta bort. Hellre frimålning säger jag bara. -
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Vet knappt vad du pratar om längre, det är så mycket svammel. Du tittar på synkronområdets frekvens eller vad, och att den vandrat...
-
Tokslut svarade i tråden Allt om bilen.Jag hade satt en skruvmejsel i högtalaren som levererar ljudet -
[SKPG]Zamora älskade TorpAnderss inlägg i tråden Bara bilder, inga ord. Använd PM om ni har frågor till den som lade upp bilden..Salt är tydligen gott -
13th Marine svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag har tänkt byta flera gånger, men aldrig fått tummen ur, oftast kommer jag inte förbi "vad ska jag ha istället". Men ett steg i att... -
TIntressanta skyltar man stöter på ibland i butikerna.
-
[SKPG]Zamora svarade i tråden Mellan och i projekt behövs träning, endast bilder inga ord!.