Tenneker var köper du det? Är det lika tunna pinnar som originalet?
 
C cpalm skrev:
Skippa det vikbara, en helt onödig finess som bara gör gallret mer opraktiskt. Enligt min åsikt.
Att kunna vika upp sidorna älskar jag. Ibland när man grillar lite längre / till mycket folk är det trevligt att kunna fylla på kol utan att lyfta ur hela gallret när det är varmt...


/Jocce
 
S
Du måste ju kunna vika upp sidan på gallret, annars omöjligt att fylla på mer kol eller rökved!
 
S
nino nino skrev:
Tenneker var köper du det? Är det lika tunna pinnar som originalet?
Hornbach
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.