Tagg: problem
Här samlar vi allt om problem.
Andra taggar som innehåller ordet problem är: fuktproblem, luktproblem, problem-med-golvvärme, torktumlare-problem, elproblem, ctc-problem, problem-med-värme, pumpproblem, avloppsproblem, cylinda-problem
-
T
Nibe S325 + F2125 -12 problem efter uppdatering.
Hej tycker min pump börjat jobba lite konstigt efter uppdateringen 4.7.6 Nu kommer inte innetempen upp i sitt börvärde längre (21,5) stannar på... -
T
Problem IVT air x 405
Hej! Upplever problem med vår värmepump. Den fungerar bra för att plötsligt bete sig konstigt. Den börjar pulsera ut värme, radiatorerna blir... -
T
Stora problem med Contura Amadeus
Hej, Vi har en Contura Amadeus, tror den kallas täljstenskamin, ser ut som en kakelugn. Vill minnas att jag eldade i denna första året i huset... -
Sprickor i gipstak - problem eller inte?
Jag såg precis en spricka i taket – gips – som på bilden. Längsta är 53 cm, den andra 11 cm. Sprickan går igenom gipset. Huset är ca 5 år och vi... -
AT10 Problem och frågor
Hej, Vi har en AT10 som vi har haft mycket problem med. Syftet med denna tråd är att öka min förståelse av reningsverket och få hjälp. Jag ska... -
K
El-problem lampor blinkar.
Hej! Jag behöver er hjälp. I morse när jag vaknade så hade lampor i kök och hall utanför rum börjat blinka. Även en del maskiner i köket som... -
J
Yale doorman classic problem
Jag har precis fått en Yale Doorman Classic. Har monterat den men tror att jag satte delen i karmen lite fel. Den övre spärren, som känner om... -
Bergvärme problem
Vi har nyligen köpt ett hus med bergvärmepump. Nibe fighter 1215. Huset är byggt 2006 och är 186 kvadrat fördelat på två våningar med golvvärme... -
J
Problem med värme i äldre uponor shunt
Hej. Har en uponor shunt där jag har problem med värmen i en av slingorna. slingan som på bilden är längst bort fungerar utan anmärkning. Och... -
M
VA problem - kan kommunen neka ny anslutning?
Hej Har en mycket knivig fråga. Vad gäller; Om man bor i ett Kedjehus där vatten, avlopp och dagvatten går under huset utan att det finns någon...