A
Annas: oj, oj oj vad mycket det fanns där... Tack å bock! //Anna
1 svar · 3,2k läst
S
Sabina: Hej! Peter, vad kul att se er trädgård utformas. Detta medför dock att man längtar ännu mer till det är dax...undra hur mycket man kommer att längta när man står där med högar av skräp, bråte och sten... ;D Fint blev det ! /SABINA
7 svar · 3,8k läst
A
Annas: Bra sida! :D
7 svar · 12,1k läst
Sweli
Sweli: Vi tänkte göra det själva, underlaget kommer att vara klar när grundentreprenören gör färdigt jobbet. Det blir nästa sommars jobb ;D ;D
0 svar · 3,8k läst
yonna
yonna: Markis kan bli mycket trevligt men på sikt dyrare än tak. Du får räkna med byte ca vart 20onde år (beroende på var du bor) om du väljer högkvalitativ markis jämte konstruktion. Däremot påverkar det ju inte taxeringsvärdet och du får maximalt ljusinsläpp under vinterhalvåret.
6 svar · 4,6k läst
Sweli
Sweli: Det sa vår KA när han såg det. Jag tyckte från början att det var dyrt men då hade jag ingenting att jämföra. Många säger när de ser resultatet att det är väldigt billigt, så nu antar jag att det är  ;D Hur som helst ångrar vi inte att vi har gjort det. De har gjort ett fantastiskt jobb måste jag säga. Om man tittar på underlaget till grunden, där vi kommer att sätta på
1 svar · 2,9k läst
yonna
yonna: Jag hade nog själv tänkt mig tegeltak - eller ev papp - och evisolering endast i taket just för att inte få alltför hett rum eftersom det ligger i sydväst (precis som Bompan konstaterat).
15 svar · 25,4k läst
G
grodan: våran tomt är väldigt plan ,behövs bara fyllas lite i kant. ska man hälla på jord på en gång eller är det bra att först ta ett lager sand ???
0 svar · 4,1k läst
S
Sara: I och för sig. Kan tänka mig att rulla ut på framsidan men vår tomt är på 2500kvm så vi tycker att det är för dyrt att köpa färdig gräsmatta till hela tomten plus att vi gärna vill så själva.
6 svar · 4,5k läst
yonna
yonna: På gamla dar köper jag numera endast 'vuxna träd' ;D Det billigaste är att beställa träd hos din närmaste stora, seriösa plantskola. I Skåne har tex Löddeköpinge (finns många andra här nere) ett stort urval och finns det inte inne så kan man beställa. För två år sedan köpte jag tex en Catalpa som redan förra sommaren gav fin skugga. Visserligen kostade trädet 1400 kr men gav
1 svar · 4,6k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.