Hej!
Jag undrar om det är möjligt att flytta en liten ek och ställa den på en annan platts på tomten. Vi har en ek som står där huset ska stå och skulle vilja behålla den. Den är ca 1dm i diameter och 5 meter hög, kanske lite lägre. Är det möjligt och om.....hur gör man det på bästa sätt. Kan man klippa ner en ek? Med andra ord så har jag ingen koll på det här med träd och växter.....men vill gärna lära mig.
Ha det bra!