Övrigt Off Topic
Kurtivan: Nä, live kan man kanske inte begära, men i övrigt fungerar det mig på de flesta kanaler jag använder.
anders07: Jag har en Volvo XC40 Recharge nu, rätt trevlig bil, men klarar inte riktigt 40 mil på vintern. Ok förmånsvärde dock!
Anonymiserad 156538: [citat] Tydligen ingen varken från miljöpartiet eller sosseriet som sett serien, märkligt då det brukar vara den typen av figurer som tycker SvT är så himla bra.
Dan_Johansson: Jag gjorde samma resa för något år sen ungefär, och det slutade med att jag köpte den här; https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5242541 Har funkat utmärkt än så länge ... Nu kostar den ju dock en tusenlapp mer än jag gav, så frågan är väl om den är prisvärd nuförtiden .. Edit: både trådlös och hyfsade foton var våra krav .. bilderna duger utmärkt för tonåringarna att
TinyDestroyer: [citat] Kanske är jag som fick hjärnsläpp och missade detta. De är invändiga antagligen. Får kolla sen efter jobbet. :crysmile: my bad... Kommer dock ändå mest använda dem när jag inte jobbar/gör enklare saker. Då de är väldigt sköna å så får jag en anledning till att köpa ett par nya sen när de gamla byxorna blir för slitna i vår... (Enklare att övertala frugan
AndersMalmgren: Jag hade oral b med appen. Var kul en borstning. När den slets ut blev det en oral B i mellansegment mao utan app funktion. Fungerar precis lika bra. Edit: att den vibrerar vid 30 sekunder tycker jag är en viktig funktion
plåtrickard: Vi använder våran året runt, men kallställer när den inte används, tömmer, vatten, toa varmvattenberedaren, brukar ta våtdammsugaren till kranarna. Inga torrbollar eller avfuktare, är ju öppen ventilation så ganska meningslöst i min värld
trähandtag: Så här ser kartan ut: [bild]
Dublin: Lustigt att tapas28 kom upp, jag var där häromveckan och blev väldigt nöjd. Både bra och god mat och trevlig personal. Rekommenderas! Restaurang Tegelbacken och Glashuset på strandvägen är två andra restauranger jag kan rekommendera.
wildeside: [citat] IBC tank och 8 stycken 25 litersdunkar?
Nyikåk: Eller kanske här är lämpligare... https://www.byggahus.se/forum/forums/laddboxar-elbilar.188/
Bigfoot: [citat] Det vanliga är nog snarare att man får minst lika bra datum. Det har bara hänt ett par gånger att jag fått något med dåligt datum och då brukar det sluta med att varan blir gratis efter ett påpekande via mail.
Blodsoppen: [citat] Det är mycket bra Anders. Jag lyssnar ofta på Henriks program. Tror tyvärr en del här på forumet dissar honom, med tanke på deras resonemang i andra trådar.
Hus tomte: [bild] [bild] [bild] [bild] Nu måste ja fan kolla om bara ja e hjärndöd eller om det finns fler korkade personer i detta avlånga land……. i mitt garage ”mancave” så håller ja på en en traktor till dottern En gammal Volvo 965 95:a Många bilar har gett ”oss” delar till den 1st Volvo 964 halva bakvagnen 2st Volvo 945 tak motor låda 1st Volvo 245 kabelstammen från maskin 1st
BirgitS: [citat] Jag går inte in på vad som kan hjälpa dig och jag vet inte hur tillförlitlig nedanstående sida är men den tar i alla fall upp en möjlig förklaring. [citat] https://kurera.se/lutein-kan-ge-synskarpan-tillbaka/ Så om det stämmer så beror försämringen i dina ögon inte på att det var just covid du hade utan att du var långvarigt sjuk och inte rörde dig så mycket vilket ledde
Stugmannen: [citat] Eftersom jag gav dig felaktig info så har jag läst på lite nu. Det verkar som att vissa bluetoothadaptrar kan ge en viss latency. Vet inte hur många millisek men är ju segt om det blir osynk när man kollar film. Om jag minns rätt så var det iaf ingen latency när man körde genom handkontrollen med trådlurar. Då slipper du dongeln men är ju inte lika flexibelt som trådlösa
Bombus pratorum: Minken är invasiv, inte illern. Och både mink och iller slaktar alla fåglar de kommer åt. Båda får jagas i trädgård året runt om de skapar olägenhet. Minken ska jagas men jag hade nog tagit illern också om den märktes på det lokala fågellivet.
lbgu: [citat] Man vänjer sig, efter några dagar vid en fors så tänker man inte på att den finns där.
Cider: Tack, det var rart och omtänksamt att resonera om säkerheten. Jag handlar ganska litet på Jula, men det är rolig butik som ibland har lite udda grejer att sälja. Jag beställer aldrig någonting där. (Inte heller på några ljusskygga butiker, som någon tycks tro,) "Inköpslistan" tyckte jag var en bra idé, men den försvinner rätt vad det är. Den kan jag väl skriva själv med en
Engblomman: Oh perfekt ju! Precis vad jag behövde en lösning på - då jag idag, med en hel del handslipning framför mig, fick den (om jag får säga det själv) briljanta snilleblixten att göra om en gammal datormus till en superergonomisk slipkloss :geek: Men den har just det där hopplösa och konstiga ytskiktsmaterialet… Tusen tack - moooot badrumsskåpet! :cool:
Lilllen: [citat] Läste lite fel. Du hade bytt telefonnummer, inte telefon. Men ovan ang Hitta min iPhone gäller ändå.
Lämnat pga korkad mod.: [citat] Hur gick det med ditt finger? Det blev tydligen en infektion och kraftig inflammation. Då är det rätt med penicillin. Naglar är vackert rosafärgade då de är hopväxta med nagelbädden under. När de släpper pga en skada blir de vita, ofta med inslag av rött och blått pga blödning. Blev fingret svårt klämt kan den nya nageln under komma att växa lite fel. Vid sk nageltrång
cpalm: [citat] Ja, det är ett jäkla fulspel. Men de är tyvärr inte ensamma om att göra så.
Daniel 109: Nej, det är inte inne börden av av ”antagligen” ett par säckar är inte särskilt mycket om man sprider ut det på lite yta. Men bara för tydligheten vad är det vi pratar om för typ av mossa?
Patrik440: [citat] Han håller på än idag å luras, svarar på alla möjliga köpesannonser tydligen.
Nyfniken: [citat] Bättre det än att vara född med Saab-rygg!