fgo
fgo: Bara man har massa Festool i garaget så går det där på en kväll. Skämt åsido. Väldigt trevligt bord. Ser genuint och snyggt ut, samtidigt som tekniken får vara med och lyfta funktionen. Ha begäret är starkt! Intressant klipp.
1 svar · 1,7k läst
A
A-Man_08: Det är som allt annat, köper du delarna på nätet och inte lämnar den på service för jaguar utan någon annan bilverkstad så sjunker kostnaderna rejält.
16 svar · 16,9k läst
A
ion: [citat] Precis. Och det måste väl vara nära besläktat med urkundsförfalskning. http://sv.wikipedia.org/wiki/Urkundsf%C3%B6rfalskning Ledsen, men tumme ner för idnappning. Associerar som tidigare påtalats om fiske. Nya svenska ord för jag upp hela tiden på skärmen, de är t.o.m understrukna med rött. :D
14 svar · 2,6k läst
A
Atom: Tackar!
2 svar · 1,3k läst
·
Majgårdarna
Majgårdarna: Det där är en fin picka. Var rädd om den
151 svar · 33,8k läst
·
Alfredo
Alfredo: Har du en någorlunda ny TV borde den ha "inbyggd box". Då kan du se SVT1, SVT2, TV4, TV6, SVT24, Kunskapskanalen och Barnkanalen (med reservation för missar av mig) gratis om du har "normala" mottagningsförhållanden. Antenntypen som behövs kan vara allt från en "sladdstump" till en maffig sak på taket. Allt beror på avstånd till sändaren och andra geografiska (obegripliga)
13 svar · 10,6k läst
Y
ion: [citat] Klart det kan vara svårt ibland, det är en hel vetenskap med metaller. http://en.wikipedia.org/wiki/5083_aluminium_alloy http://en.wikipedia.org/wiki/Brass Tror det blir svårt även för skrothandlaren att skilja ut godbitar som Aluminium-lithium alloy, det blir väl pluss i kanten i kassaboken för smältverket, om de nu kan skilja ut lithiumet. Jag hade hållit isär märkta metaller
13 svar · 22,6k läst
M
Micke64: Det finns bara några hundra getter kvar av den isländska arten. Den sista gården håller på att gå omkull och getterna riskeras att slaktas allihop :( Stöd den isländska geten som syntes i Game of Thrones! :thumbup: https://www.indiegogo.com/projects/save-the-icelandic-goat-from-extinction [bild] [bild] [bild]
0 svar · 2,4k läst
·
L
Lutte: Jag ärvde ett flertal fina klockor av min morfar använder dom inte utan dom står i min klocksamling bland mina egna. Ärvde även en klackring av han som jag varken använder eller har framme pågrund av risken att den kommer bort, den har ett stort sentimentalt värde för mig likväl som ett större peningvärde då klacken är massiv. Men jag anser att om man inte har ett sentimentalt
5 svar · 1,7k läst
Pear4Life
Pear4Life: Allt är relativt! Svårt och säga vad som är bra och dåligt för dig. Vad har du idag? Personligen skulle jag säga att det fungerar till filmtittande i ett mindre rum. Rent musikaliskt presterar det nog inget vidare. Men som sagt, allt är relativt... Du kanske blir jättenöjd? Börja med att provlyssna det i butiken i alla fall och skapa dig en egen uppfattning :)
1 svar · 1,3k läst
D
Donald-Duck: [citat] Oftast Java.
7 svar · 1,0k läst
KnockOnWood
KnockOnWood: Har en ny kolstålspanna och den börjar funka riktigt bra. Känns bra med vanligt enkelt stål, inga konstiga beläggningar. Se http://www.byggahus.se/forum/ovrigt-husrelaterat/240415-allt-fastnar-i-rostfri-stekpanna-2.html?perpage=15#post2056855
12 svar · 10,1k läst
Hemmakatten
Hemmakatten: I det.köpcenter vi handlar mest i finns ICA, Coop,.Willys och ÖB. Coop hsr varit.em katastrof i flets.år, Willys likaså ÖB.hsr bsra.torrvaror. Detta har fått till följd att ICA kunnay breda ut sig och ta marknadsandelar. Willys hat byggt om och satsar å på frukt pch grönt med mycket.ekologiska grönsaker/varor. Coop jar gjort någon slags uppfräschning men inye tillräckligt utan
6 svar · 1,6k läst
C
Cupertino: Frågan om Gratis 4G har jag inte fastnat i men reagerade på det här: [citat] http://www.realtid.se/ArticlePages/201408/27/20140827110124_Realtid493/20140827110124_Realtid493.dbp.asp Minns inte att de är en guldgruva, eller är det stora pengar som går åt?:confused:
0 svar · 1,5k läst
H
Henri: Hittade tyvärr inget på bilvårdsforum. Möjligen finns Err-Bees polish kvar i någon affär. I så fall tacksam för tips!
2 svar · 3,2k läst
Larsa
Larsa: Grilla på nyårsafton är en höjdare!
16 svar · 3,0k läst
C
cazz: Tack nu har man ett ord som man kan söka efter :)
5 svar · 4,3k läst
Nyfniken
Nyfniken: Antingen så finns det en funktion som ger dig vilken timme det är, typ siffran 0-23, eller så finns det en funktion som ger dig klockslaget som en sträng (text): "07:55". I det senare fallet så får du hitta en funktion som tar bort de sista tre tecknen (googla "string manipulation") och sedan konvertera resten till ett tal.
39 svar · 5,7k läst
·
MathiasS
MathiasS: Här finns kanske något matnyttigt: http://www.vibilagare.se/test/biltester/nybil/biltest-subaru-outback-volkswagen-passat-alltrack-volvo-xc70-2012-39663 Om alltracken är högre är det bara någon enstaka centimeter.
4 svar · 1,5k läst
Demmpa
Demmpa: [citat] OT Det gäller nästan vad som. Jag minns utseendet efter stormen Gudrun vintern 04/05, såg på tv:n att det var stort, den 21-23 januari åkte jag och sambon (nu min fru) Kalmar-Göteborg tur och retur längs rv25-rv27-rv40, från kanske Lessebo upp till närheten av Borås fick man se upp med stammar som stack ut i körbanan. Då fick vi wow det är mycket som har fallit. I maj
16 svar · 4,0k läst
·
H
Micke64: Det finns lite olika alternativ. Jag kör med R2Mail2 i telefonen som kan hantera flera olika konton samtidigt, inklusive gmail. På datorn kör jag Thunderbird som automatiskt väljer avsändare utifrån vilket konto jag står i. Ett annat alternativ är att skicka vidare alla mail till ett gemensamt konto, men då kanske det blir problem när du svarar på mail.
1 svar · 1,1k läst
P
Pärran: Nissepisse, du har pm!
48 svar · 5,3k läst
·
MathiasS
MathiasS: Ja, z1 compact är ju en z1 fast kompakt och den är ju välidgt lik z som jag hade och förutom storleken var det en väldigt bra telefon, den bästa jag haft. Får hoppas att z3 compact släpps snart.... Slutsats: Iphone6 eller Z3 compact. Det blir till att vänta....
18 svar · 2,3k läst
IngMatt
IngMatt: [citat] Som jag skrev var det rekordkyla i USA i vintras men vi hade en mild fin vinter så inga slungor togs ut. I vetenskapen har man bara tendenser under 30 år som bevis.
8 svar · 1,0k läst
·
sir_daniel
sir_daniel: Eller typ alla andra japanska bilar med 5 bulthål... Köp inte original, så trista... Kostar inte mer med snyggar fälgar :)
4 svar · 790 läst
nattugglan11
nattugglan11: Jag kan ev. börja jobba som kökssäljare på en av de bekanta kedjorna. Jag skall lämna besked på Lördag om huruvida jag vill ta steget vidare att börja jobba. Allt låter kul för mig men med undantag från lönen, o det är inte lönen som sådan antar jag utan möjligheterna till att kunna sälja. Jag tror inte det står folk o bankar på dörren varje morgon, jag vet hur dött det är
0 svar · 4,9k läst
T
ToRy: Protte, Funkar nästan. Problemet blir att om jag behöver lyfta ur pulpeten genom att skruva ur skruven uppifrån så trillar plattstången ner på botten och jag får inte tag i den sen. Skulle ju kunna dra fast den med två mindre skruv som inte håller pulpeten iofs..... ion, Ingen dum idé! Båda, problemet med tillgång på material kvarstår dock fortfarande. Jag har inget plattjärn i
3 svar · 2,2k läst
·
K
Klicka: Tips på finska forum liknade byggahus.se?
0 svar · 826 läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.