För att återkoppla hur det blev så slog vi ihop flera kalas i ett stort. Jag och frugan gifte oss tidigare i år (borgerligt väldigt litet bröllop med bara närmsta familjen), jag och min far fyllde jämt så vi slog ihop allt till ett jättekalas som bytte "tema" allteftersom dagen gick. Dottern fick ett tal, lite uppmärksamhet och hälsades välkommen till familjen när nästan hela tjocka släkten var samlad i ett tält på tomten. Blev väldigt lyckat.