Undrar om det spelar någon roll om jag har en ISK hos SEB eller hos exempelvis Avanza? Eller tar bankerna några pengar för handeln inom ISK´n? Blir inte riktigt klok på det hela. Jag ska göra ganska små affärer har jag tänkt mig. Tror det kommer handla om att jag ska köpa aktier/fonder för ca 500:- i månaden. En form av eget pensionssparande är det tänkt som.