2 782 läst ·
16 svar
3k läst
16 svar
Ubåtsspaning!
Sida 1 av 2
Var gömmer sig ryssen denna gång?
Någon som ser var man letar? Inte i trakterna av Waxholm har min underrättelsetjänst avslöjat.... Visst vore det väl fint om Putin själv fick komma hit och kvittera ut sin ubåt...
Någon som ser var man letar? Inte i trakterna av Waxholm har min underrättelsetjänst avslöjat.... Visst vore det väl fint om Putin själv fick komma hit och kvittera ut sin ubåt...
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Fram med sjunkbomberna och bomba upp kommunisterna på land!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det kanske är en fisande strömming som vanligt 
En officer, som intervjuades i radio, sa att kapaciteten för ubåtsspaning nu är 10% mot när det var aktuellt förra gången, på 1980-talet.
Så vi får väl önska dem lycka till
En officer, som intervjuades i radio, sa att kapaciteten för ubåtsspaning nu är 10% mot när det var aktuellt förra gången, på 1980-talet.
Så vi får väl önska dem lycka till
Kanske nån stackare som är ute på en provtur.
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vasterbottensnytt/han-saljer-sin-ubat-pa-auktion
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vasterbottensnytt/han-saljer-sin-ubat-pa-auktion
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Fick just tips via email om denna
https://www.youtube.com/watch?v=jYKyNWTTPZs

PS
Hela ubåtshysterin grundar sig på tre (3) iakttagelser gjorda av civilister.
Men det är väl kul att få ta ut båtarna då och då.
Kanske de får lite sjötillägg på lönen lagom till jul
https://www.youtube.com/watch?v=jYKyNWTTPZs
PS
Hela ubåtshysterin grundar sig på tre (3) iakttagelser gjorda av civilister.
Men det är väl kul att få ta ut båtarna då och då.
Kanske de får lite sjötillägg på lönen lagom till jul
