Är det en slump att en rysk ubåt offentligt passerade Öresund alldeles efter avslutad ubåts-spaning i skärgården?
Eller som Löven uttryckte det: "Det är ingen ubåtsspaning" Vad letade dom efter då? Torsk?
Och hur kommer det sig att fyra Jas lyfte samtidigt under tiden för "spaningen"?
Många frågor från många människor. Men inga svar...
[video=youtube;PCwVn_yo3Rk]http://www.youtube.com/watch?v=PCwVn_yo3Rk[/video]
Eller är det han som är ute och "åker med sin spis" i Jönssonligan dyker upp igen?