S
stenhus05: Jos epäilee laatua, voi yksinkertaisesti soittaa Swedoorille ja kysyä. Sen vaikeampaa se ei kai voi olla. :) yhteisin terveisin/stenhus05
8 vastausta · 4,3k lukukertaa
S
stenhus05: Hei! Katso esim. www.flisbyab.se heillä on kaikkea mahdollista mitä tulee kiviin jne. Terveisin/stenhus05
1 vastaus · 1,9k lukukertaa
E
ecke: henkilökohtaisesti mielestäni tunturipaneeli ei näytä erityisen hyvältä, mutta makuja on monia... ei, se vaikuttaa täysin hullulta, että Trivsel ottaa 50 000:- vain siksi, että se näyttää paremmalta !!!!!
6 vastausta · 3,7k lukukertaa
D
Diana61: Heippa! Mitä olen kuullut, niin käsittelemätön puutavara (trockt) kestää ilmeisesti 10-15 vuotta, kun taas käsitelty kestää tuplasti kauemmin??? /Diana
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
P
PeterF: Njea.. toisaalta on olemassa teräksinen minikarmi, jonka voit asentaa olemassa olevaan karmiin //peter
1 vastaus · 4,6k lukukertaa
Mattias L.
Mattias L.: Että se oli niin yksinkertaista, että sen nimi on kakellist, en olisi uskonut ;D kiitos vinkistä!
3 vastausta · 3,3k lukukertaa
L
lifk: Voiko joku antaa vinkkejä siitä, mitä levyä voi laittaa ulkopuolelle solumuoviperustan päälle, sekä miten se kiinnitetään solumuoviin.
0 vastausta · 2,6k lukukertaa
K
kaugus: Yksi vapaapäivä kun naapurit ovat töissä ja sitten "Brute Force" hengityssuojain päällä, koska se pölyää kauheasti. ;-)
6 vastausta · 9,4k lukukertaa
S
skopis: Terve Morgan Katso tämä linkki: http://www.norauto.pl/gazetka.php //Skopis
2 vastausta · 5,1k lukukertaa
S
skopis: Hei!! Heillä on auki 8-21 maanantaista lauantaihin, sunnuntaisin heillä on auki 9-20, puolalaiset ovat katolilaisia, joten oletan, että he viettävät pääsiäistä, soita ja kysy muuten tässä on numero LEroy Merlinille Gdanskissa ul. Szczęśliwa 7, 80-176 Gdańsk Aukioloajat: ma - pe 8:00-21:00 lauantai 8:00-21:00 sunnuntai 9:00-20:00 Puhelimet: Keskus: (058)
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
S
skopis: Heippa!! Se löytyy Leroy Merlinistä, ja tällaisen systeemin hinta kokonaisuudessaan alkaa 6000 zlotysta, jos en muista aivan väärin. Terv. Skopis
1 vastaus · 2,1k lukukertaa
D
dymlingen: Mielenkiintoista. Olen nähnyt solumuovin rappausta, mutta mietin myös kipsiä. Miten kiinnitetään raudoitusverkko? Oletan, ettei klipsejä voi ampua kipsiin? Pitkillä klipseillä voi kiinnittää puurunkoihin, mutta eikö se ole liian harvaa? Televisiossa olen nähnyt, että Yhdysvalloissa rapataan plywoodille, mutta voiko se olla hyvä? Sehän liikkuu. Ehkä se ei ole ongelma kuivassa
1 vastaus · 2,1k lukukertaa
vimsan
vimsan: Haluaisin tiedustella Nacka tai Gysinge byggnadsvård. Heillä on varmasti ehdotuksia siitä, mistä löydät listat, jos heillä itsellään ei ole. Maria
1 vastaus · 3,8k lukukertaa
M
mikael72: Meidän on asennettava uusi ikkuna ja yksi konstruktör on laskenut, että tarvitsemme kevytsoraharkon yläpuolelle, koska ikkuna on suhteellisen suuri. Mistä sellaisia voi tilata ja mikä on niiden hinta yleensä. Tämän pitäisi olla noin 3 metriä pitkä.
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
J
JLT: [citat] Oikealla paneelilla on taipumus kutistua ajan mittaan. Erityisesti helmipontissa liitokset näkyvät erityisen hyvin, koska normaalisti lautojen välissä ei pitäisi olla yhtään rakoa. Kansanperinnepaneeli toimii paljon paremmin, koska lautojen välissä on luonnollinen rako. Olen säätänyt helmipontin kanssa useita vuosia täällä kotona ja olen kyllästynyt, ensi kerralla aion
4 vastausta · 4,2k lukukertaa
F
Framerate: Hei vaan... Olin juuri melkein päättänyt Iso-dränin. Viimeisin ajatteluni perustuu siihen, että: ...jos eristää ulkopuolelta, ei tarvita mitään sisäpuolelle. Silloin saa lämpimän kellarinseinän, joka siirtää sisäilman kosteutta seinästä ulos isodräneen. Kastepiste päätyy silloin seiniin, lähelle ulkopuolta. Jos kääntää sen ja eristää vain sisältä, sen pitäisi
9 vastausta · 6,2k lukukertaa
F
Framerate: On olemassa toinenkin vaihtoehto, jonka tiedän joidenkin talotoimittajien vaihtavan: http://www.combimix.se/documents/00082.pdf Tämä tuntuu selvästi vankemmalta ja siinä on kunnon kerros rappausta hyvin kiinnitetyn styroksin päällä ilman liimaa. Onko kenelläkään kokemuksia tästä??
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
F
Frippen: Ainoa asia, joka on saatavilla kunnasta talosta, on vuoden 1953 lisärakennuksen korjauspiirustukset, jotka valitettavasti eivät kerro paljoakaan talon muusta rakenteesta. Mutta muutamien neuvojen ja lopulta paikalle tulevan rakennusinsinöörin avulla toivomme pystyvämme selvittämään, mitkä seinät tarvitsevat kantavuutta. Olen yrittänyt löytää kirjallisuutta tästä talotyypistä,
8 vastausta · 7,8k lukukertaa
kalleanka70
kalleanka70: Draven...katso STENHUS-kategoriasta, siellä on paljon tietoa lättbetongista. Halvinta saat tänään Puolasta. Yritys Xella omistaa tuotemerkin YTONG. www.xella.pl tai www.xella.de jos et osaa puolaa ;).
6 vastausta · 3,0k lukukertaa
M
MrMagic: Muuraaminen kevytbetonilohkoilla ja sitten vain rappaaminen on erittäin hyvä ratkaisu. Hyvät eristysarvot, täysin homogeeninen seinä, ei kondenssi- tai kosteusongelmia, mahdollisen vesivahingon sattuessa se on vain kuivattava uudelleen... Ainoa haittapuoli, jonka olen nähnyt, on, että jos rappaus on ohut ulkopuolella, lohkojen kuvion voi nähdä sateisella säällä. Johtuu ehkä saumojen
1 vastaus · 3,8k lukukertaa
S
Svedalahem: Olemme katsoneet ikkunoita, mutta emme ole vielä päättäneet, onko 'vaivan' arvoista tuoda niitä Puolasta. Näyttää siltä, että kolminkertaisten ikkunoiden löytäminen, jotka täyttävät meidän suomalaiset vaatimukset, on vaikeaa. On kuitenkin eräs toimittaja, johon voit tutustua tämän linkin kautta, joka saattaa olla kiinnostava - http://www.scanwin.pl/cennik.php Hinnat ym. ovat
1 vastaus · 2,7k lukukertaa
M
mrx: Olen rakentanut autotallin irtotavarasta. Olen ostanut suurimman osan Byggmaxista ja K-rautasta. Täytyy sanoa, että Byggmaxilla on erittäin hyvät hinnat kaikista "pienistä asioista" kuten ruuveista, nauloista, kahvoista, räystäskouruista, syöksytorvista ja sellaisista. Puutavara on myös halpaa, mutta siinä on vähemmän eroa. Bauhaus on erittäin kallis pienemmissä asioissa, mutta
3 vastausta · 12,7k lukukertaa
Z
zankan: [citat] Katso Lundell&zetterberg, asiantuntijoita kiinnikkeissä, kalliita mutta laajavalikoimaisia... Flinks rauta hmm en tiedä myyvätkö yksityishenkilöille tässä tapauksessa... Sigvard karlsson toimii... tai Järnkompaniet, kaikki löytyvät STHLMista
2 vastausta · 3,5k lukukertaa
C
Calle_L: Save: Miten teette käsittelemättömän portaikon kanssa. Me olemme myös tilanneet käsittelemättömän portaikon askelmilla ja ajattelemme lakata sen valkoiseksi ja petsata askelmat tammityyliseksi. Miten olitte ajatelleet tehdä portaikon kanssa, lakata??? laserata???. Mietin, että veisin sen lakattavaksi ennen asennusta, mutta en ole vielä ottanut selvää hinnasta.
5 vastausta · 5,9k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: Jos rakennat ei-kantavaa seinää, en näe ongelmaa sijoittaa sen lattia-kipsilevyn päälle.
1 vastaus · 2,0k lukukertaa
Immobil
Immobil: [citat] :D ONNEA! :D
15 vastausta · 2,5k lukukertaa
S
styrman1: ohyvlat on parempi kuin "lattia" Ei tule liukkaaksi, jos kastuu.
11 vastausta · 26,1k lukukertaa
W
windy22: Hinta on suhteellisen alhainen ja saa kunnollisen iskunkestävän ulkokuoren. Huomaa kuitenkin, että ne ovat erittäin raskaasti käsiteltäviä, koska pisimmät painavat noin 700 kg kpl = täytyy olla nosturi tai vastaava, kun niitä sijoitetaan/nostetaan sisään. Myös palkit asetetaan ensin paikalleen, minkä jälkeen ne täytetään sisäpuolelta oikeaan korkeuteen sen eristyspaksuuden
1 vastaus · 2,8k lukukertaa
Scout
Scout: En nähnyt ohjelmaa, mutta jos kyseessä on ulkoportaat, Bauhausilla oli niitä painekyllästettynä kesällä. Valitettavasti he olivat asettaneet palikat täysin väärin puusyyt ylöspäin. Vaikka porrasaskelmat kattavat suurimman osan, jää rako josta kosteus/sade pääsee suoraan alas. Koska olen laiska henkilö, ostin kuitenkin kaksi, joihin laitoin muovin päälle ennen kuin
12 vastausta · 8,6k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: En tiedä, minulla ei ollut mahdollisuutta päästä tavallisen toimittajani luo myöskään, joten sillä ei ollut väliä. En usko myöskään, että heillä on suuri valikoima friggoa varastossa.
4 vastausta · 5,8k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.