Aion asentaa uuden seinän ja mietin, voinko kiinnittää lattiaohjauspalkin suoraan lattiakipsilevyyn vai pitääkö minun leikata kipsilevy pois juuri ohjauspalkin kohdalta päästäkseni lattiapinnan tasolle?

Toisin sanoen, onko lattiakipsilevy riittävän vakaa alusta?
 
Jos rakennat ei-kantavaa seinää, en näe ongelmaa sijoittaa sen lattia-kipsilevyn päälle.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.