Aion asentaa uuden seinän ja mietin, voinko kiinnittää lattiaohjauspalkin suoraan lattiakipsilevyyn vai pitääkö minun leikata kipsilevy pois juuri ohjauspalkin kohdalta päästäkseni lattiapinnan tasolle?
Toisin sanoen, onko lattiakipsilevy riittävän vakaa alusta?