Olen rakentamassa uutta taloa, johon oli alun perin suunniteltu solumuovijärjestelmä STO-rapputuksella. Pitkän tutkimisen jälkeen olen nyt ymmärtänyt, että tämä on järjestelmä, joka on ehdottomasti poistumassa käytöstä, monet talot, jotka ovat muutaman vuoden vanhoja, ovat nyt suuria ongelmia kosteuden ja homeen kanssa ulkoseinissä. Huolimatta korkeammasta hinnasta olemme nyt päättäneet vaihtaa STO:n Venteciin, tämä on järjestelmä, joka perustuu erilliseen kuorielementtiin.
Kirjoitan tämän yleisenä tiedotuksena, sillä monet saattavat harkita solumuovipohjaisen julkisivun ostamista.