Sain vinkin, että joku oli ostanut ikkunat sieltä puoleen hintaan (alumiini). Tietääkö kukaan, onko siellä meidän "ruotsalaisia" merkkejä?
 
Olemme katsoneet ikkunoita, mutta emme ole vielä päättäneet, onko 'vaivan' arvoista tuoda niitä Puolasta. Näyttää siltä, että kolminkertaisten ikkunoiden löytäminen, jotka täyttävät meidän suomalaiset vaatimukset, on vaikeaa.

On kuitenkin eräs toimittaja, johon voit tutustua tämän linkin kautta, joka saattaa olla kiinnostava - http://www.scanwin.pl/cennik.php

Hinnat ym. ovat sivuilla, mutta vain puolaksi.

Skånessa (Eslöv / Marieholm) on myös yritys, joka tarjoaa puolalaisia ikkunoita, mutta en ole tarkistanut näitä. Yritys mainostaa säännöllisesti Sydsvenskanissa. En muista heidän nimeään tällä hetkellä.

Kerro mielellään, miten teidän suunnitelmat etenevät!

/Jonas
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.