Olemme katsoneet ikkunoita, mutta emme ole vielä päättäneet, onko 'vaivan' arvoista tuoda niitä Puolasta. Näyttää siltä, että kolminkertaisten ikkunoiden löytäminen, jotka täyttävät meidän suomalaiset vaatimukset, on vaikeaa.
On kuitenkin eräs toimittaja, johon voit tutustua tämän linkin kautta, joka saattaa olla kiinnostava -
http://www.scanwin.pl/cennik.php
Hinnat ym. ovat sivuilla, mutta vain puolaksi.
Skånessa (Eslöv / Marieholm) on myös yritys, joka tarjoaa puolalaisia ikkunoita, mutta en ole tarkistanut näitä. Yritys mainostaa säännöllisesti Sydsvenskanissa. En muista heidän nimeään tällä hetkellä.
Kerro mielellään, miten teidän suunnitelmat etenevät!
/Jonas