Hello.Oliko kukaan nähnyt niitä valmiita trappusivuja, jotka martin laittoi esille ::)Mistäköhän niitä ostaisi ??? Luulen, että hän kutsui niitä vagn stycken..
Anna mielellään vinkkejä, jos olet nähnyt sellaisia jossain ;)
Terveisin.Gustav

Sitä kutsutaan vang-styckeniksi. Lähellä mutta ei sikari...

En ole koskaan nähnyt mitään, kun olen penkonut rakennusmarkkinoilla, mutta niitä on varmasti jossain. Tai he voivat varmasti tilata kotiin.

TV4:n verkkosivun mukaan he ovat tehneet ostokset osoitteessa www.k-rauta.se
Tobbe

okey..kiitos :)
Terveisin, Gustav

Mr starfighter on kyllä enemmän besserschmitt kuin mitään muuta, vagnstycke!!!! snickarn sanoo VAGNSTYCKE starfighter sanoo - Haluan mutta EN OSAA. Love Wilson :o

Minulla ei ole aavistustakaan, miksi vangstycke antoi enemmän osumia internetissä kuin vagnstycke ???

Norstedts tietosanakirja, 10. painos 1995:

"vangstycken sivukappaleet, jotka kannattavat porrasaskelmia puuportaissa"

*EDIT* nyt olen hirveän utelias tietämään, mikä vang on, onko jollain kirjaa vanhoista Ruotsin sanoista?

/ama

Bob_the_builder
En nähnyt ohjelmaa. Oliko se sisä- vai ulkoportaat? Näin ainakin painekyllästettyjä Bauhausissa jokin aika sitten. Niitä oli ainakin kolme eri korkeutta (ehkä 3-4-5 askelmaa).

Mr Wilson: Sitä kutsutaan BesserWisser....  ;-) ;-)

wilson sanoi:
snickarn säger VAGNSTYCKE
8) Ja silloin hän sanoo väärin, se on vangstycke eikä mitään muuta. ;)

Riippumatta siitä, mitä niitä kutsutaan, se on kätevä tapa saada kellarin portaat nopeasti valmiiksi.. Toivottavasti ne eivät ole liian kalliita vain :D aion käydä bauhausissa katsomassa tilannetta..
Terveisin, Gustav

Mr starfighter e nog mest en besserschmitts än nåt annat, vagnstycke!!!! snickarn säger VAGNSTYCKE starfighter säger - Jag VILL men KAN NADA. Love Wilson
On paljon mitä haluan ja osaan, mutta en koskaan lausu sellaisista asioista joista en tiedä. Tuntuupa hyvältä saada foorumjumalten tuki 8)

En nähnyt ohjelmaa, mutta jos kyseessä on ulkoportaat, Bauhausilla oli niitä painekyllästettynä kesällä. Valitettavasti he olivat asettaneet palikat täysin väärin puusyyt ylöspäin. Vaikka porrasaskelmat kattavat suurimman osan, jää rako josta kosteus/sade pääsee suoraan alas. Koska olen laiska henkilö, ostin kuitenkin kaksi, joihin laitoin muovin päälle ennen kuin porrasaskelmat tulivat paikalleen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.