4 342 lukukertaa ·
8 vastausta
4k lukukertaa
8 vastausta
Mikä on ero??
Mietin, mikä ero on Swedoorin ja Kilsgaardin välillä (ulko- ja sisäovet). Ne näyttävät täsmälleen samanlaisilta ja ne valmistetaan samassa tehtaassa Åstorpissa, Skånessa?????
Tsekkaa nämä linkit:
www.kilsgaard.se
www.swedoor.se
Aika outoa mielestäni, vaikuttavat hinnoittelevan eri tavalla samasta tuotteesta. Kirjoita ja kerro tästä, jos joku tietää miten asia on näiden kahden toimijan kanssa,
PS. haluan vain lisätä, että OBI Puolassa myy Killsgaardia yli puolikkaaseen hintaan verrattuna täällä kotona
Terveisin
Skopis
Tsekkaa nämä linkit:
www.kilsgaard.se
www.swedoor.se
Aika outoa mielestäni, vaikuttavat hinnoittelevan eri tavalla samasta tuotteesta. Kirjoita ja kerro tästä, jos joku tietää miten asia on näiden kahden toimijan kanssa,
PS. haluan vain lisätä, että OBI Puolassa myy Killsgaardia yli puolikkaaseen hintaan verrattuna täällä kotona
Terveisin
Skopis
Luulen tietäväni, mitä tarkoitat - hienot ovet muuten
. Anteeksi Skopis, että menen sinun ketjullesi, mutta tiedätkö, mitä samat ovet olisivat maksaneet kotona? Olisi mielenkiintoista saada konkreettinen hintavertailu.
Terveisin/stenhus05
Terveisin/stenhus05
Hei taas!!
Ne maksavat noin 2490 kr karmin kanssa, sitten on lisä
480 hinta muuta väriä varten ja vielä 480 karmille eri värissä... lisäksi vielä 500 frostat lasille sille ovelle, joka on tarkoitettu kylpyhuoneeseen. Nyt ostamani malli oli täysin valkoinen
pyöreällä ikkunalla ja frostattu lasi
Terveisin
Skopis
Ne maksavat noin 2490 kr karmin kanssa, sitten on lisä
480 hinta muuta väriä varten ja vielä 480 karmille eri värissä... lisäksi vielä 500 frostat lasille sille ovelle, joka on tarkoitettu kylpyhuoneeseen. Nyt ostamani malli oli täysin valkoinen
pyöreällä ikkunalla ja frostattu lasi
Terveisin
Skopis
Ovet valmistettiin ennen hiivattiin Skånessa, nyt ostin sisäovet, joten se ei ole yhtä tärkeää kuin ulko-ovissa. Mutta olen jo purkanut yhden oven ja tarkistanut, näyttää ja tuntuu aivan samalta, kuin jos se olisi ostettu mistä tahansa ruotsalaisesta rakennustarvikekaupasta, ja karmit ja ovi ovat ruotsalaisilla mitoilla, kaupan puolalainen piti outona, että matkustin koko matkan Puolaan ostamaan ruotsalaisen oven...
Nauroin vain ja sanoin: Valitsin ostaa teiltä vain, jotta saisin hyvän tekosyyn päästä pois kotoa muutamaksi päiväksi... Ensi kerralla tulevat avopuoliso ja pienokainen mukaan... ;D
Terveisin
Skopis
Nauroin vain ja sanoin: Valitsin ostaa teiltä vain, jotta saisin hyvän tekosyyn päästä pois kotoa muutamaksi päiväksi... Ensi kerralla tulevat avopuoliso ja pienokainen mukaan... ;D
Terveisin
Skopis
Klikkaa tästä vastataksesi