Mielenkiintoista.
Olen nähnyt solumuovin rappausta, mutta mietin myös kipsiä. Miten kiinnitetään raudoitusverkko? Oletan, ettei klipsejä voi ampua kipsiin?
Pitkillä klipseillä voi kiinnittää puurunkoihin, mutta eikö se ole liian harvaa?
Televisiossa olen nähnyt, että Yhdysvalloissa rapataan plywoodille, mutta voiko se olla hyvä? Sehän liikkuu. Ehkä se ei ole ongelma kuivassa ilmastossa.