Onko kenelläkään tietoa mikä on heidän vaakapaneelinsa mitta, aion rakentaa talon Green Line 715:n kaltaiseksi ja haluaisin tietää millainen paneeli on ulkoseinässä.

en tiedä tarkalleen, mutta se maksaa 50 000 SEK ylimääräistä :'(. Oletko miettinyt mitään rakennusteknisiä näkökulmia valitessasi vaakasuuntaista? Itse pidän vaakasuuntaisesta todella paljon, mutta todennäköisesti se on huonompi tekninen ratkaisu (kosteus, vedenpoisto jne.)

maksaa 50 000 sek ekstraa? mihin verrattuna? paneeli on kuitenkin paneeli, joten tuskin materiaalikustannus eroaa enempää kuin korkeintaan 10 000:- lisäksi paneelin asentaminen on helpompaa kuin sekä varjopaneelin että listapaneelin. joten 50 000:- tuntuu pelkältä riistolta!!! aion rakentaa koko talon itse irtotavarana ja olen enemmän tai vähemmän kopioinut heidän talonsa ja olen kiinnostunut mittasuhteista/mallista jne. ja kyllä, se on TOSI hieno!! mutta rakennusteknisesti siinä ei ole mitään ongelmaa, laitat sen vain vaakasuoraan sisäpuolelle 2":lla, kosteuden suhteen uskon että se on ihan sama, paneelissa on kuitenkin valumiskulma, joten vesi ei jää lillumaan.

Nyt olen utelias!

Mistä paneelista te puhutte?
Mikä profiili laudoilla on?

"aurinkokulma"?

Vaakatasoinen paneeli on kyllä siisti!

//KoW

Seinään kiinnitetty ulkovuori, joka näyttää Greenline 715:ltä, löytyy kuva heidän verkkosivustoltaan - katso näyttötaloja.

Eihän hinnassa ole mitään eroa! paitsi jos valitset kalliimman vaakasuoran panelin...yksi mielestäni tyylikäs on fjällpanelen.

henkilökohtaisesti mielestäni tunturipaneeli ei näytä erityisen hyvältä, mutta makuja on monia...

ei, se vaikuttaa täysin hullulta, että Trivsel ottaa 50 000:- vain siksi, että se näyttää paremmalta !!!!!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.