D Diana61 #1 Jäsen · Gävleborg · 37 viestiä 14 maa 2005 klo 11:38 Diana61 Jäsen Gävleborg 37 viestiä 14 maa 2005 klo 11:38 #1 Heippa teille!! ;D Kysymys painekyllästetystä puusta. Oletan, että ei ole kovin sopivaa käyttää sitä kompostiloorassa?? ??? Tai jos aikoo viljellä syötävää sen lähellä? ??? Korjatkaa minua, jos olen väärässä? /Diana
Heippa teille!! ;D Kysymys painekyllästetystä puusta. Oletan, että ei ole kovin sopivaa käyttää sitä kompostiloorassa?? ??? Tai jos aikoo viljellä syötävää sen lähellä? ??? Korjatkaa minua, jos olen väärässä? /Diana
H hempularen #2 Moderator · Stockholm · 57 801 viestiä 14 maa 2005 klo 11:52 hempularen Moderator Stockholm 57 801 viestiä 14 maa 2005 klo 11:52 #2 En tiedä, onko se sopivaa vai ei. Rakensin laatikon harvasta terassilaudasta muutama vuosi sitten. Ja käytämme kompostia keittiöpuutarhaan. Ei ole järkevää rakentaa sitä käsittelemättömästä puusta. Silloinhan laatikko mätänee suunnilleen samaa tahtia kuin puutarhajätteet.
En tiedä, onko se sopivaa vai ei. Rakensin laatikon harvasta terassilaudasta muutama vuosi sitten. Ja käytämme kompostia keittiöpuutarhaan. Ei ole järkevää rakentaa sitä käsittelemättömästä puusta. Silloinhan laatikko mätänee suunnilleen samaa tahtia kuin puutarhajätteet.
D Diana61 #3 Jäsen · Gävleborg · 37 viestiä 14 maa 2005 klo 12:43 Diana61 Jäsen Gävleborg 37 viestiä 14 maa 2005 klo 12:43 #3 Heippa! Mitä olen kuullut, niin käsittelemätön puutavara (trockt) kestää ilmeisesti 10-15 vuotta, kun taas käsitelty kestää tuplasti kauemmin??? /Diana
Heippa! Mitä olen kuullut, niin käsittelemätön puutavara (trockt) kestää ilmeisesti 10-15 vuotta, kun taas käsitelty kestää tuplasti kauemmin??? /Diana