Heippa teille!! ;D

Kysymys painekyllästetystä puusta. Oletan, että ei ole kovin sopivaa käyttää sitä kompostiloorassa?? ??? Tai jos aikoo viljellä syötävää sen lähellä? ???
Korjatkaa minua, jos olen väärässä?

/Diana
 
En tiedä, onko se sopivaa vai ei. Rakensin laatikon harvasta terassilaudasta muutama vuosi sitten. Ja käytämme kompostia keittiöpuutarhaan.

Ei ole järkevää rakentaa sitä käsittelemättömästä puusta. Silloinhan laatikko mätänee suunnilleen samaa tahtia kuin puutarhajätteet.
 
Heippa!

Mitä olen kuullut, niin käsittelemätön puutavara (trockt) kestää ilmeisesti 10-15 vuotta, kun taas käsitelty kestää tuplasti kauemmin???
/Diana
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.