Aion rakentaa itselleni sängyn kaapin sisään. Mutta minulla on muutamia kysymyksiä tästä. Onko kenelläkään vinkkejä, piirustuksia, linkkejä kuinka edetä? Olen eniten huolissani siitä, miten sen saa taiteltavaksi, saranat, putket sängyn läpi vai miten se kiinnitetään niin, ettei sänky osu seinään kun sen taittaa alas???

Sitä sinun pitää selittää vähän tarkemmin...
Taitettava? Mitä olit ajatellut...

Niin, tarkoitan vain, että sängynkaapin täytyy olla käännettävä, jotta sen voi nostaa seinää vasten, kun sänkyä ei käytetä. Miten tämä osuus ratkaistaan? Mitä käytetään? Mihin esimerkiksi saranat tulisi sijoittaa? Onko linkkejä siihen, miten rakennetaan, piirustuksia, jne. aiheesta???

Kiitollinen vastauksista...

Joo, sitten olen mukana, mutta jos se olisi ollut yöpöytä, minulla olisi ollut joitain ideoita, mutta kun kyseessä on kaappi, joka pitää taittaa ylös / kasaan / pois, en keksi, miten tämä voisi tehdä...

Ei enää muita, jotka voivat antaa vinkkejä, linkkejä, vastauksia aiheesta????

Kiitollinen vastauksista
Mikael

Minulla on kaksivuoteen saranat myytävänä. En tarvitse niitä enää. Rakensin oman sänkyskaapin ja saatan vieläkin säilyttää piirustuksia. Jos joku on kiinnostunut, olette tervetulleita soittamaan minulle numeroon 0733-999148. Thomas:)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.