fgo
fgo: todella paljon tyylikkäämpi, luulen että olet myös dopat fasadin numeron ;-) Sora kehysti eteisen erittäin hyvin.
4 vastausta · 4,9k lukukertaa
wrang
wrang: Kiitos jo tehty 2m korkea aita :)
6 vastausta · 2,6k lukukertaa
wrang
6 vastausta · 2,6k lukukertaa
Totem
Totem: Kuulostaa hyvältä idealta. Aion tehdä samanlaisen ratkaisun. Sent from my HTC Desire S using Byggahus
3 vastausta · 3,2k lukukertaa
palbin
palbin: Syllinki on saumaton tässä huoneessa (paitsi tietenkin kulmissa ...) joka on aika pieni, 2x2 metriä. Nämä pienet puupalat on naulattu huoneen ympäri 60 cm välein seinäkoolausten väliin samalla tavalla. Mitä voin nähdä, niitä ei ole käytetty mihinkään (huoneessa on aiemmin ollut liimattu muovimatto). Mutta kun kuulen selityksen lattialistasta jne., tajuan, että ne voivat olla
3 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
Locke
Locke: Haha, ja täytyy asettaa desimaalit oikein.
4 vastausta · 5,5k lukukertaa
S
skogstomten: Kiitos neuvoista. Kuulostaa siltä, että taltta ja vasara ovat tarpeen.
3 vastausta · 4,7k lukukertaa
I
ing0065: Kiitos vinkistä! Googlasin ja se on juuri sitä mitä etsimme, jää nähtäväksi jos joku rakennusliike voi saada sitä, nyt kun meillä on nimi sille!
6 vastausta · 8,8k lukukertaa
·
S
steve5432: Hei! Olen asentanut fresh-mallin venttiilin useita kertoja, joten se ei ole ongelma. Olen myös asentanut useita lautasmallisia venttiileitä, joten sekään ei ole ongelma. Kuitenkin mielestäni fresh-venttiilit näyttävät erittäin rumilta melkein lattian tasolla autotallissa. Kuten olemme suunnitelleet ilmanvaihdon (katsoen useiden naapurien uudisrakennetuista (kirvesmiesten tekemistä)
3 vastausta · 4,2k lukukertaa
N
norrbottenstorpet: Jos ostaa valmiiksi maalattuna, saa ruiskulakatun pinnan riippumatta siitä, onko kyseessä mdf tai puu. Ruiskulakatulla pinnalla mielestäni sillä on vähemmän merkitystä. Jos haluaa elävyyttä, valitsee puun ja maalaa käsin. Minulla on enimmäkseen puuta, mutta vanhasta talosta huolimatta olen ikkunoita vaihtaessa valinnut mdf:n smygeihin ja ikkunapenkkiin. Ne maalataan käsin
1 vastaus · 9,8k lukukertaa
S
Smatte: Kiitos näkemyksistä! Tyydyin kiinnittämään paneeliin ja lattiaan. Se tuntuu erittäin vakaalta ja kelpaa ehdottomasti, kun se on kesämökissä.
5 vastausta · 10,2k lukukertaa
·
M
MMR: Valitettavasti Hornbach Malmössä ei enää myy spaxia, ei ainakaan minun nähdäkseni. Kysyin syksyllä ja silloin he sanoivat, että spax on poistunut. En sitten tiedä, mitä te olette ostaneet, mutta ainakin tavallinen sisäkäyttöön tarkoitettu puuruuvit ovat olleet torx Sent from my HTC One V using Byggahus
11 vastausta · 14,4k lukukertaa
Y
Yrrol: Mietin, että tekisin ohuen laatikon yläpuolelle. Asennan spotit. Sitten alalaatikko voi toimia koristehyllynä kukkien tai muun kanssa, jos akvaario alkaa ärsyttää. Näin pitäisi välttyä kosteuden ongelmilta ja pystyä työskentelemään akvaarion kanssa ja niin edelleen.. Kaikki sähkö on jo vedetty, vikavirtasuojakytkin on minulla, ja vetää diskreetti kaapeli sinne ylös akvaarion
5 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
M
myrstack: On vaikea vastata kysymykseesi tietämättä kuinka hyvin ruuvit kiinnittyvät kevytbetoniin. Olen ollut tilanteissa, joissa levy on voitu kiinnittää pelkillä ruuveilla ja ruuvin pää on mennyt täydelliseen syvyyteen. Olen kuitenkin ollut myös paikoissa, joissa ruuvin kierteet ovat murentaneet kevytbetonia, joten ruuvi ei ole voinut vetää päätään levyyn. Paras vastaus saat
5 vastausta · 4,0k lukukertaa
bax
bax: [citat] Kyllä! :) Tasaiset kulmat molemmilla puolilla, kuten mattiasp ehdottaa, ovat varmaan vahvemmat kyllä, en ajatellut niin pitkälle itse. Mutta siis, mihin kehys on tarkoitettu?
6 vastausta · 11,9k lukukertaa
J
JanneL: Eikö 10 mm aukko riitä antennikaapelille?
3 vastausta · 4,9k lukukertaa
M
myrstack: [citat] Jos käytät 8mm vahviketta, panosta kaksinkertaiseen poraukseen, jos käytät paksumpaa vahviketta, voit todennäköisesti pärjätä hieman vähemmälläkin, riippuu hieman siitä, millaista expanderbetong materiaalia saat ja kuinka karkea materiaali on.
5 vastausta · 3,4k lukukertaa
M
Mats: Et mainitse miten suuri ikkunasi on, mutta Tavallinen raudoitusverkko 5X200 plus pari tankoa reunoilla pitäisi arvioni mukaan pitää melko hyvin. Tällaisella tasolla raudoituksen tarkoitus on enimmäkseen estää valurakoja. Betonilla on vahvuus.
2 vastausta · 3,6k lukukertaa
fasadnisse
fasadnisse: katso somsten.se, heillä on ihmisiä, jotka hoitavat sellaisia asioita. sellaisia halkeamia voi tulla myös raudoitetulle pinnalle. Lähetetty GT-I9100:llä käyttäen Byggahus
1 vastaus · 3,4k lukukertaa
·
fasadnisse
fasadnisse: jos halkeama on elävä, niin raudoitusverkko ei juuri auta. kun valamme halkeamia kuntoon, käytämme erikoisbetonia, jossa on kuituja, ja paksuus on vähintään 1,5 cm. sitten täytyy tietysti tiivistää kaikki tiivisteellä. ja maalata (ennen tiivistystä) Sent from my GT-I9100 using Byggahus
6 vastausta · 20,7k lukukertaa
fasadnisse
fasadnisse: det finns material speciellt framtaget för lagning av trappor. för privatpersoner så rekomenderas det marmocit (osäker på stavningen), kan inte rekomendera vanligt bruk. trappan tar mkt stryk och ska helst hålla länge. tänk på att även använda en bra sealer, helst en 2komp. men dom har en dendens att bli mer "glansiga". jag bukar även blanda i lite halkskydd i sista stryket. lycka
5 vastausta · 6,0k lukukertaa
cederbusch
cederbusch: Okei, nyt olemme päättäneet "klipsata" kipsilevyt paikoilleen. Onko se kipsilaasti, joka sopii vai mitä pitäisi ottaa? Mitkä ovat eri edut ja haitat? Voiko jokin laasti "reagoida" jäljelle jääneiden rappausjäämien kanssa seinillä?
5 vastausta · 6,5k lukukertaa
K
Klicka: Hae "coping baseboard" Googlesta. Sieltä löydät kuinka saat hyvät sisänurkat aikaiseksi.
15 vastausta · 13,4k lukukertaa
T
trojlee: Kiitos:thumbup:
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
T
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
Matti_75
Matti_75: Se toimii aivan yhtä hyvin. Sehän on vain leikkimökki.
3 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
N
Noseone: Kaikki riippuu korkeuksista, pituuksista jne. Paras on todennäköisesti rakentaa pieni malli ajatellulla puutavaralla ja pystyttää sekä kokeilla. Mene hieman kauemmaksi talosta ja katso, näyttääkö se hyvältä.
2 vastausta · 832 lukukertaa
S
sommartorpet3: Minulla on pari säkkiä Byggmax murcement A:ta jäljellä. Aion valaa muutaman penkin käyttämällä Byggmax valmissekoitettua hienobetonia. Jos sekoitan murcement + hiekkaa suhteessa 1:3 ja sekoitan sen huolellisesti betonin kanssa, voiko se toimia? Prosentuaalisesti kuinka paljon uskaltaa sekoittaa? Ajattelen enimmäkseen lujuutta, värivaihtelut ym. eivät ole niin tärkeitä. Onko aivan
0 vastausta · 1,9k lukukertaa
S
Sugarcube: Okei, sitten aion huomauttaa siitä. Kuulostaa järkevältä.
4 vastausta · 1,5k lukukertaa
J
JanneSjo: vaakapaneeli valmiiksi maalattu kohta laitetaan paikoilleen, mutta ensin pitää asentaa kolme ovea. mietin, että laittaisin listat suoraan toisiaan vasten ilman kulmalistaa sisänurkassa - kokeilin ja se näytti ok:lta - mutta seinä on kallellaan. mietin kuinka paljon kosteusliikkeet vaikuttavat. huoneessa, jossa istun, on vaaka-aalispaneeli neliskulmaisella listalla, huomasin nyt - sitä
3 vastausta · 21,8k lukukertaa
wrang
wrang: Okey ja sen pitäisi olla 22mm mutta aloin epäröidä....
2 vastausta · 6,9k lukukertaa
J
JMJM: onhan se niin, että se on kestävää, ettei se murene ulkona säässä ja tuulessa.
6 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.