3 218 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Muuraus reuna olemassa olevaan betonilattiaan autotallissa, laittaa pelti?
Minulla on katos, jossa on maanvarainen laatta, lattiakaivo ja puuseinät. Talvella, kun autosta valuu paljon sohjovettä, voi seinien lähellä olla kosteaa, vaikka kaivoon on kaato.
Voisinko nyt jälkikäteen muurata jotain tai jollain muulla tavalla suojata puuseinän? Ehkä helpompi asentaa pelti, jonka liimaan PL400:lla betonia vasten ja sitten kiinnitän ruuveilla seinään? Ei se niin ole, että vettä tulisi seinää vasten tulvimalla.
Joku kätevä ratkaisu seinän suojaamiseksi yksinkertaisesti.
Voisinko nyt jälkikäteen muurata jotain tai jollain muulla tavalla suojata puuseinän? Ehkä helpompi asentaa pelti, jonka liimaan PL400:lla betonia vasten ja sitten kiinnitän ruuveilla seinään? Ei se niin ole, että vettä tulisi seinää vasten tulvimalla.
Joku kätevä ratkaisu seinän suojaamiseksi yksinkertaisesti.
Minulla on myös tämä ongelma. Olen ajatellut peltiloikkoutta, mutta jonkinlaisella tiivisteellä lattiaa vasten.Suhagg sanoi:Minulla on carport ja lattia maassa, jossa on lattiakaivo ja puuseinät.
Talvella, kun autosta valuu paljon loskaa, voi joskus olla kosteutta lähellä seiniä, vaikka kaato on kohti kaivoa.
Voisin nyt jälkikäteen muurata jotain tai suojata puuseinää muulla tavalla.
Ehkä helpompi laittaa pelti, jonka liimaan PL400:lla betoniin ja sitten ruuvaan kiinni seinään? Ei se niin, että vettä tulvii seinää vasten.
Jonkinlainen kätevä ratkaisu seinän suojaamiseen yksinkertaisesti.
Klikkaa tästä vastataksesi