21 684 lukukertaa ·
3 vastausta
22k lukukertaa
3 vastausta
sisäpaneeli kuinka tehdä kauniisti ulko-/sisänurkissa
Aion asentaa paneelin tyyppiä tämä ja mietin, kuinka kulmista saa siistimmät.
Olen nähnyt jonkun laittaneen neliönmuotoisen listan, joka on hieman leveämpi kuin paneeli sisänurkkiin, niin että paneeli kohtaa listan molemmilla seinillä.
Mutta ehkä on siistimpää vain laittaa paneeli toista paneelia vasten?
Miten sen saa siistiksi ulkokulmassa?
Olen nähnyt jonkun laittaneen neliönmuotoisen listan, joka on hieman leveämpi kuin paneeli sisänurkkiin, niin että paneeli kohtaa listan molemmilla seinillä.
Mutta ehkä on siistimpää vain laittaa paneeli toista paneelia vasten?
Miten sen saa siistiksi ulkokulmassa?
Se on makuasia, minun mielestäni listat näyttävät hyvältä, jos teet listojen falskauksen, voit antaa paneelin mennä listan alle ja sauma ei ole yhtä näkyvä. Listan voi laittaa samalla tavalla myös ulkokulmaan.
Neliömäinen lista on yksi vaihtoehto, voi toki olla myös muita muotoja, kuten sisäkulmalista tai muu.
Neliömäinen lista on yksi vaihtoehto, voi toki olla myös muita muotoja, kuten sisäkulmalista tai muu.
Luulen, että luin jostain seinäpaneelien asennusohjeista... joka tapauksessa.
Siellä sanottiin, että on tärkeää jättää liikkumisvaraa kosteuspitoisuuden muutosten vuoksi vuodenaikojen ja asunnon käytön aikana.
Jos sitten laitat nelikulmaisen listan nurkkaan, voi olla ongelmia? Olen epävarma siitä, kuinka paljon se oikeasti liikkuu.
Mutta jos teet kuten thomasx ehdottaa ja teet uran nelikulmaiseen listaan, paneelin uppoaa sen taakse ja jätät raon (joka ei sitten näy), sen pitäisi toimia...
Laitatko sitten paneelin vaakasuoraan vai pystysuoraan?
Siellä sanottiin, että on tärkeää jättää liikkumisvaraa kosteuspitoisuuden muutosten vuoksi vuodenaikojen ja asunnon käytön aikana.
Jos sitten laitat nelikulmaisen listan nurkkaan, voi olla ongelmia? Olen epävarma siitä, kuinka paljon se oikeasti liikkuu.
Mutta jos teet kuten thomasx ehdottaa ja teet uran nelikulmaiseen listaan, paneelin uppoaa sen taakse ja jätät raon (joka ei sitten näy), sen pitäisi toimia...
Laitatko sitten paneelin vaakasuoraan vai pystysuoraan?
vaakapaneeli valmiiksi maalattu
kohta laitetaan paikoilleen, mutta ensin pitää asentaa kolme ovea.
mietin, että laittaisin listat suoraan toisiaan vasten ilman kulmalistaa sisänurkassa - kokeilin ja se näytti ok:lta - mutta seinä on kallellaan.
mietin kuinka paljon kosteusliikkeet vaikuttavat.
huoneessa, jossa istun, on vaaka-aalispaneeli neliskulmaisella listalla, huomasin nyt - sitä tottuu siihen mitä näkee joka päivä... täällä paneeli on kiinni, joten se ei ehkä ole ongelma.
minulla on myös kaapin vapaa sivu, jossa minun täytyy päättää lista "ilmaan päin"
kohta laitetaan paikoilleen, mutta ensin pitää asentaa kolme ovea.
mietin, että laittaisin listat suoraan toisiaan vasten ilman kulmalistaa sisänurkassa - kokeilin ja se näytti ok:lta - mutta seinä on kallellaan.
mietin kuinka paljon kosteusliikkeet vaikuttavat.
huoneessa, jossa istun, on vaaka-aalispaneeli neliskulmaisella listalla, huomasin nyt - sitä tottuu siihen mitä näkee joka päivä... täällä paneeli on kiinni, joten se ei ehkä ole ongelma.
minulla on myös kaapin vapaa sivu, jossa minun täytyy päättää lista "ilmaan päin"
Klikkaa tästä vastataksesi