1 575 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Billigamarkprodukter.se, toimituskulut noudosta huolimatta, onko joku muu?
Ok, billigamarkprodukter.se ehkä nimeltään siksi, että he yrittävät pitää kustannukset alhaisina, mutta tuntuu vähän puolivakavahkolta, että ensin voi nähdä, että tuote on varastossa ja sitten voi valita maksuttoman vaihtoehdon noutaa varastosta Upplands-Väsbyssä (ja koska ajan useasti ohi Upplands-Väsbyn, missä heillä on varasto, valitsin tämän vaihtoehdon).
Seuraavana päivänä tulee viesti, että ei, tavarat ovatkin Lidköpingin varastossa, joten minun on maksettava 750 kr rahtia saadakseni tilaamani tuotteet.
Yritän sitten huomauttaa, että valitsin noutamisen varastosta Upplands-Väsbyssä, mutta saan vastaukseksi, että voin vapaasti noutaa ne Lidköpingissä, mutta jos haluan tavarat Tukholmaan, minun on maksettava rahti.
Tuntuu vähän "bait n' switchiltä" tarjota ensin maksutonta vaihtoehtoa ja sitten yhtäkkiä lätkäistä päälle kauhea rahtikustannus...

Onko joku muu kokenut samaa?
Seuraavana päivänä tulee viesti, että ei, tavarat ovatkin Lidköpingin varastossa, joten minun on maksettava 750 kr rahtia saadakseni tilaamani tuotteet.
Yritän sitten huomauttaa, että valitsin noutamisen varastosta Upplands-Väsbyssä, mutta saan vastaukseksi, että voin vapaasti noutaa ne Lidköpingissä, mutta jos haluan tavarat Tukholmaan, minun on maksettava rahti.
Tuntuu vähän "bait n' switchiltä" tarjota ensin maksutonta vaihtoehtoa ja sitten yhtäkkiä lätkäistä päälle kauhea rahtikustannus...
Onko joku muu kokenut samaa?
Ha ha, mitä helvettiä, heidän verkkosivujensa osto-ehdoissahan lukee:anders07 sanoi:
Kaikki yli 6700 kr tilaukset toimitetaan ilman toimitusmaksua. Alle 6700 kr tilauksista veloitetaan kiinteä toimitusmaksu 350 kr.
350 kr saadaksesi tavarat kotiin toimitettuna, 750 kr jos haet itse toisin sanoen
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi