J
justusandersson: Olen samaa mieltä kaikkien edellisten kanssa siitä, että slätsport on paljon miellyttävämpi kuin spånskiva. Mutta jos spånskiva on ruuviliimattu, se on tärkeä osa rakennetta (lattiansäätimien taipuminen), jota ei voi muuttaa noin vain.
5 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
F
Freethefire: [citat] On olemassa useita erilaisia laasteja ja tasoitteita, jotka rakentavat vain 5 mm. Minun osaltani se on enimmäkseen tasoittavana kerroksena, kun minulla on vain valettu laatta jäljellä, loput piikkasin viime syksynä. [citat] Nyt ymmärrän! Olen nähnyt, että monilla lattiatasoitteilla on "sisäänrakennettu" raudoitus, siksi olin hieman hämmentynyt. Kiitos:D Kiitos Pen vinkistä!
14 vastausta · 6,2k lukukertaa
·
FG
FG: [MEDIA=youtube]8l1a9Re7RVA[/MEDIA] Sinun täytyy vain ottaa huomioon palkiston kantavuus.
10 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
J
jävla_hus: Hei Kun katsoo H+H ja YTONG:in dokumentteja U-palkkien raudoituksesta avauksien yli, niin ero on mielestäni erittäin suuri, voiko joku täällä selittää miksi ero on niin suuri? Esimerkki: H+H http://ipaper.ipapercms.dk/HH/HHSverige/DownloadsSE/HHBalkar/HHUblocket525/ Kahdella 12 mm raudoitustangolla minkä tahansa U-palkin pohjassa voidaan H+H:sta lukea, että kuorma "Käyttörajaarvo.
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
mexitegel
mexitegel: Ei, se tuuletetaan sokkelin kohdalla. On myös ns. Nivellgolv, joka ratkaisee saman ongelman.
4 vastausta · 1,4k lukukertaa
M
Malin R: [citat] Nyt olen tehnyt uuden yrityksen. 3 mm kiviporanterä tavallisessa ruuvinvääntimessäni, pienimmällä vaihteella. Sen jälkeen 8 mm kiviporanterä perään. Poranterä sai jäähtyä lasillisessa kylmää vettä joka välissä. Se toimi hyvin. Puhalsin reiät puhtaiksi pillillä. Enkä unohtanut henkilökohtaisia suojavarusteita täällä! Nimittäin kertakäyttölautanen, jonka
5 vastausta · 30,3k lukukertaa
·
Bernieberg
Bernieberg: Olisi mielenkiintoista tietää, mitä siitä joutuu maksamaan? Olen tekemisissä metodin kanssa työssä osittain, mutta silloin kyse on sarjatuotetuista konenosista, joten minulla ei ole niin hyvää käsitystä hinnasta pienelle puupalapelille :)
10 vastausta · 7,7k lukukertaa
Bernieberg
Bernieberg: Hmm, luulen, että et saanut samaa kuvaa siitä, miten parveke rakennetaan kuin minä. Ensinnäkin kirjoitat "veranta päällä". Tulkitsin aloitusviestin siten, että se olisi avoin parveke terassin kanssa, vähän kuin inspiraatiokuvassasi? Lähden tästä viimeksi mainitusta vastauksessa. Ehkä vähän käsitehämmennystä. Tarkoitan, että teet verannan katon täysin valmiiksi ikään kuin
11 vastausta · 13,3k lukukertaa
·
G
Gooner: [citat] Kiitos linkistä. Olen lukenut siitä aiemmin, mutta en ole koskaan löytänyt suosituksia ribbien välimatkoista? Kun katsoo ympärilleni alueella, jossa asun, on melko yleistä, että ihmiset ovat rakentaneet sellaisia kaiteita, vaikka se on toisessa kerroksessa, mietin, ovatko he ratkaisseet sen jollain tavalla vai rikkovatko he sääntöjä? Ehkä voi olla pleksilasi sisäpuolella
6 vastausta · 4,6k lukukertaa
·
G
Gooner: Olisin asettanut 34x45 säännön kehykseksi päälle kaapin rungon reunaan ja ruuvannut sen kiinni sisältäpäin kaapista. Jos tarvitset kiinnittää sen kattoon, käytä kulmarautoja ja kiinnitä sääntöön ja kattoon. Tietenkin maalaa sääntö, jos haluat valkolakatun, löytyy varmasti jokin lista sopivassa mitassa. /Martin
1 vastaus · 6,6k lukukertaa
·
G
Gooner: Kiinnitin "kantregeln" nauloihin kulmaraudoilla molemmilta puolilta ja läpikulkevalla pultilla. Lisäksi kiinnitän tolpat (yhteenruuvatut 45x95) kuten ensimmäisessä kaidekuvassa, jonka postasin eli sisältäpäin 2:lla vinottaisella vaunupultilla. Oikein tai väärin, en ole täysin varma, mutta päädyin siihen, että tämä on paras/turvallisin vaihtoehto omilla edellytyksilläni. [bild]
6 vastausta · 7,1k lukukertaa
·
kimf
kimf: Lopulta päädyin hankkimaan sopivan saumausliiman, tuntui turhalta ottaa riski PL400:n kanssa, jos siihen tulisi halkeamia myöhemmin, olenhan kuitenkin laatoittamassa sen päälle. [bild] Korkeus oli aivan täydellinen, ja olen tyytyväinen ensimmäiseen muuraukseeni. Kesti hämmästyttävän paljon kauemmin kuin kuvittelin, mutta olihan se ensimmäinen kerta. Lohkoja oli erittäin helppo
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
W
webkocken: Sain suoran tarjouksen tehtaalta, ja se oli sama hinta kuin olin saanut aiemmin. Joten, hinta oli varmasti järkevä.
3 vastausta · 926 lukukertaa
S
scim: Seinät ovat yhä paikallaan, joten voin sanoa, että se meni hyvin.
7 vastausta · 8,5k lukukertaa
·
P
Anonymiserad 159073: Ne sopivat hyvin samanvärisenä kuin levy? Oletko tehnyt sen itse vai vain nähnyt?
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
A
Allmänobildad: Ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Jos tolpat eivät ole aivan märkiä (uusia), ne voidaan myös maalata suoraan.
1 vastaus · 2,6k lukukertaa
FemTummar
FemTummar: Tietenkin olet oikeassa, siunattu ihminen! Tarkistin kyllä Beijer ennen kuin postasin, mutta etsin vain varastossa olevia profiileja, ja tämä näyttää olevan tilaustuote. Ei sillä väliä, ongelma on ratkaistu! Kiitos vielä kerran!
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
larsbj
larsbj: Näyttää kuljetusvauriolta
3 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
larsbj
3 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
R
rollebollen: Kiitos! Ehkä pitää paikkansa, täytyy kokeilla. Oletan essves on eräänlainen epoksi? En löydä mitään sisältöluetteloa.
2 vastausta · 2,5k lukukertaa
Z
ZipLock: Ohjeet liittämisestä ja kiinnityspisteiden määrästä löytyvät yleensä teräsprofiilin valmistajan verkkosivuilta.
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
KalleKe
KalleKe: Ok hienoa, sitten sen pitäisi pysyä hyvin keskellä, mihin TV tulee, mutta yksinkertaisen kipsilevyn kanssa on aina hieman haasteellista. Jos se on melko moderni TV, niin ne eivät yleensä ole yhtä raskaita kuin ennen.
3 vastausta · 2,8k lukukertaa
Bernieberg
Bernieberg: Se sujuu varmasti hyvin "vanlig" kokoisella jyrsimellä. Voi tehdä sen useammassa ohituksessa, jos se on raskasta, mutta uskon, että sitä ei tarvita. Se hieno asia vaihejyrsimen käytössä on, että saa siistin viimeistelyn vaiheeseen täysin automaattisesti vain pysäyttämällä jyrsimen.
7 vastausta · 6,5k lukukertaa
·
johan.d.hallin
johan.d.hallin: [citat] Kaksikerroksinen talo, joten en usko, että voimme nostaa sen kokonaisena katolle. Katto- ja tiilikatot eivät varmaan kestäisi, jos se rullaisi alas :)
7 vastausta · 6,5k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: Ristikkäiset reikänauhat jokaisella seinällä on luultavasti helpoin ja ehkä halvin ratkaisu. Jos myöhemmin haluat asentaa levyjä, reikänauhojen poistaminen on helppoa.
6 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
mexitegel
mexitegel: [citat] Se on helpompi ymmärtää, jos motivoit miksi, kysymykset eivät ole kritiikkiä :). Sinun viestisi ovat usein hieman liian lyhyitä ja se tekee joskus vaikeaksi ymmärtää.
29 vastausta · 36,6k lukukertaa
·
Y
Yrrol: Aha, petsi siis ja se toimii useimpiin puulajeihin, eli minun tarvitsee vain löytää oikean muotoista puutavaraa ja petsata se oikeaan sävyyn? Pysyvätkö petsaukset kauan vai onko niiden ylläpito vaivalloista kuten öljy tamminen pöytätasoilla?
3 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
Tomture61
Tomture61: Kerrostalossa on suihku, astianpesukone, vedenkeitin jne., mikä voi aiheuttaa ajoittain erittäin korkean ilmankosteuden. Nykyinen rakennusstandardi vaatii ilmanvaihtoa. Ilman ilmanvaihtoa olevissa taloissa lämmin/kostea ilma nousee ylös. Yliseen tai ulos seinien kautta. Homevaurion riski rakenteissa/ylisessä on suuri. Jos aiot eristää ulkorakennuksesi eikä siinä ole samaa standardia kuin
5 vastausta · 8,2k lukukertaa
·
larsbj
larsbj: Helpoin tapa puhdistaa kallio vedellä.
4 vastausta · 10,1k lukukertaa
·
S
snowjim: En ole aivan varma, että sen tarvitsee olla täysin pyöreitä kuvioita, kulmikkaat olisivat myös mahdollisia, esim. oktetti tai hexagoni. Mutta pyöreät muodot ovat mahdollisia, ellei paperi ole todella kovaa, jolloin saha ratkaisee ongelman.
8 vastausta · 4,0k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.