Y
Haluaisin, että monet yksityiskohdat muuttuvat punaruskeiksi, ajattelen verannan sisäkattoa ja lattiaa, muutamia aidantolppia, ja olen myös nähnyt ihmisten käyttäneen sitä autotallin oviin, mutta se olisi ehkä liikaa minulle.

Mutta mietin, tarkoittaako tämä sitä, että minun täytyy etsiä eksklusiivisia materiaaleja, vai öljyävätkö ihmiset vain tavallisen puutavaransa tällaiseksi?
Puisia aidanpylväitä punaruskeaksi käsiteltynä. Punertavaksi öljytty puinen aita. Hevostallit, joissa on rödbruna puisia yksityiskohtia ja metallia.

Ylin kuva on betsi tai värjätty öljy.

Aitaus ylimmän kuvan puumateriaali on kuusipuuta, joka on laseroitu.
Tallin sisustus on todennäköisesti laseroitua tammea.

Y
Aha, bets alltså och det finns funkar på flesta träslag, bara att jag går och hittar virke med rätt form och betsar den till rätt kulör? Håller sig betsningar länge eller är det ett elände att underhålla lik olja på ekbänkar?

Puinen autotallin ovi, jossa on lasiruutuja oikealla puolella. Ovi on tummaksi petsattu, ympäröity kiviseinillä ja pihalaatoilla. Terassi, joka on rakennettu useista portaista puunvärisistä laudoista; ympäröivä puutarha ja taustalla talon seinää. Kaksilehtinen puuovi koristeellisilla ikkunaruuduilla, vierekkäin kaksi ulkovalaisinta ja pensaita ruukuissa, kuva liittyy puun sävytykseen. Kaksiosainen puinen ulko-ovi, sen ympärillä valkoisia pylväitä ja koristeelliset mustat lyhtyvalaisimet. Puuovi viehättävässä hirsitalossa, jonka vieressä on saappaat ja kävelykepit, valaistuna lämpimällä lyhtyvalaistuksella.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.