5 970 lukukertaa ·
3 vastausta
6k lukukertaa
3 vastausta
Mikä on kohtuullinen hinta maksaa Stepkitin asentamisesta kaarevaan portaaseen, jossa on 29 askelmaa?
Hei!
Aion asentaa Stepkit-portaikkoni, joka on kaareva ja siinä on 29 askelmaa, joiden mitat vaihtelevat hieman (leveys 90-120 cm, suorien askelmien syvyys noin 30 cm). Ne ovat oikeastaan kaksi portaikkoa, yksi 14 askelmaa ensimmäiseen kerrokseen ja toinen 15 askelmaa toiseen kerrokseen. Tällä hetkellä siellä on linoleumia, joka poistetaan ja sitten asennetaan Stepkit tammiin.
Olen saanut tarjouksen yhteensä 25.000 kr sis. alv ja ROT-vähennyksen jälkeen koko työlle. (Materiaali maksaisi noin 11.000 ilman alv ja työ 16.000 ilman alv. Tämä ennen ROT-vähennystä.) Lopulta yksi askelma portaikossa maksaisi minulle 860 kr asennettuna (25.000/29).
Tuntuuko tämä kohtuulliselta hinnalta? Onko joku asentanut Stepkitin ja osaa verrata?
Parhain terveisin,
Mickel
Aion asentaa Stepkit-portaikkoni, joka on kaareva ja siinä on 29 askelmaa, joiden mitat vaihtelevat hieman (leveys 90-120 cm, suorien askelmien syvyys noin 30 cm). Ne ovat oikeastaan kaksi portaikkoa, yksi 14 askelmaa ensimmäiseen kerrokseen ja toinen 15 askelmaa toiseen kerrokseen. Tällä hetkellä siellä on linoleumia, joka poistetaan ja sitten asennetaan Stepkit tammiin.
Olen saanut tarjouksen yhteensä 25.000 kr sis. alv ja ROT-vähennyksen jälkeen koko työlle. (Materiaali maksaisi noin 11.000 ilman alv ja työ 16.000 ilman alv. Tämä ennen ROT-vähennystä.) Lopulta yksi askelma portaikossa maksaisi minulle 860 kr asennettuna (25.000/29).
Tuntuuko tämä kohtuulliselta hinnalta? Onko joku asentanut Stepkitin ja osaa verrata?
Parhain terveisin,
Mickel
M mcgronro sanoi:Hei!
Aion asennuttaa Stepkitin portaikkooni, joka on kaareva ja siinä on 29 askelmaa, joiden mittasuhteet vaihtelevat (90–120 cm leveät, suorat askelmat noin 30 cm syviä). Kyseessä on oikeastaan kaksi portaita, yksi 14 askelmalla ensimmäiseen kerrokseen ja toinen 15 askelmalla toiseen kerrokseen. Tällä hetkellä siellä on linoleumia, joka tulee poistaa ja sitten asennetaan tammiset Stepkitit.
Olen saanut tarjouksen yhteensä 25 000 kr sis. alv ja ROT-vähennyksen jälkeen koko työlle. (Materiaalikustannukset olisivat noin 11 000 alv 0% ja työn 16 000 alv 0%. Tämä ennen ROT-vähennystä.) Lopulta portaikon askelma maksaisi minulle 860 kr asennettuna (25 000/29).
Vaikuttaako tämä kohtuulliselta hinnalta? Onko joku asentanut Stepkitin ja voi vertailla?
Parhain terveisin,
Mickel
HEI!
MITEN PORTAIDEN KANSSA KÄVI JA KETÄ KÄYTITTE? OLEN SAMASSA TILANTEESSA NYT JA HALUAISIN VÄHÄN VINKKEJÄ
YHTEYDET /H
Klikkaa tästä vastataksesi