7 730 lukukertaa ·
10 vastausta
8k lukukertaa
10 vastausta
Leikata viilutettuja levyjä
Minun täytyy leikata suuri määrä viiluilla päällystettyjä levyjä pienemmiksi paloiksi, noin 100x50mm. Levyt ovat noin 3 mm paksuja ja niissä on vaahteraviilu molemmin puolin. On tärkeää, että leikkauksista tulee siistejä eikä reunoihin tule tikkuja tai vastaavia, ei ylä- eikä alapuolelle. "Tarkat" mitat +-1 mm. Jälkikäsittelyä, kuten hiontaa, ei tarvita.
Mitä sahaa tähän käytetään? Voiko useita levyjä pinota päällekkäin ja sahata samaan aikaan ajan säästämiseksi? Puhutaan yli sadasta levystä yhteensä.
Jos en tee sitä itse, millaiselta yritykseltä voisin ostaa työn? Huonekalupuusepänliike? Vinkkejä siitä, mitä kannattaa googlata tai jos joku tuntee jonkun yrityksen tai yksityishenkilön Örebron läänissä tai sen ympäristössä.
Mitä sahaa tähän käytetään? Voiko useita levyjä pinota päällekkäin ja sahata samaan aikaan ajan säästämiseksi? Puhutaan yli sadasta levystä yhteensä.
Jos en tee sitä itse, millaiselta yritykseltä voisin ostaa työn? Huonekalupuusepänliike? Vinkkejä siitä, mitä kannattaa googlata tai jos joku tuntee jonkun yrityksen tai yksityishenkilön Örebron läänissä tai sen ympäristössä.
Uhritiivis alimpana ja sitten hyvä kisko-ohjattu upotussaha ratkaisee tämän, mutta se ei tule olemaan erittäin nopeaa. Nopeampaa on tehdä tämä pöytäsahalla, johon rakennat kelkan. Joka tapauksessa tarvitset oikeanlainen terä ja sen täytyy olla todella terävä.
Kiitos vastauksesta! Mitä tarkoittaa oikea sahanterä tässä tapauksessa ja onko sinulla esimerkkiä sopivasta pöytäsahasta?S Svante Svenson sanoi:
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 051 viestiä
Svante on varmasti kääntänyt tarraimen ylösalaisin, myös upposaha tyypillisesti sahaavat ylöspäin. Korrekti terä, hienohampainen ja terävä. Halkeamat toisella puolella ovat lähes mahdottomia välttää.
Hyvissä pöytäsahoissa on pieni terä ennen normaalia, joka pyörii toiseen suuntaan ja tekee matalan uran, jolloin kuidut pysyvät yhdessä.
Protte
Hyvissä pöytäsahoissa on pieni terä ennen normaalia, joka pyörii toiseen suuntaan ja tekee matalan uran, jolloin kuidut pysyvät yhdessä.
Protte
Paras vastaus
Remontoija
· Kalmar län
· 2 600 viestiä
Vesileikkaus tuli mieleen. Tulisi erinomainen tulos, mutta en tiedä mitä se voi maksaa. Halvempi kuin premium tason pöytäsaha joka tapauksessa.
Oikea sahanterä on hienohampainen, terävä kuin veitsi ja puhdas. Minulla ei ole esimerkkejä sopivasta pöytäsahasta. Sanoisin melkein, että mikä tahansa, jolla on hyvät urat, toimii. Urat, joissa sinun rakentamasi kelkka liikkuu. Ilman kelkkaa sanoisin, että se on toivotonta pöytäsahalla (ainakin jos ei halua käyttää omaisuutta).G grogg sanoi:
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 051 viestiä
Remontoija
· Kalmar län
· 2 600 viestiä
Olisi mielenkiintoista tietää, mitä siitä joutuu maksamaan? Olen tekemisissä metodin kanssa työssä osittain, mutta silloin kyse on sarjatuotetuista konenosista, joten minulla ei ole niin hyvää käsitystä hinnasta pienelle puupalapelille 
Klikkaa tästä vastataksesi