Y
Täytyy korvata verannan kattopilarit, koska olen löytänyt lahovaurioita.

Sen sijaan, että vaihtaisin ne samanlaisiin tylsiin, haluaisin tämän muodon;

Punainen veranta valkoisilla kaiteilla ja pylväillä; kukkaruukut koristavat sisäänkäyntiä aurinkoisena päivänä.

Kuin että pilari olisi laitettu sorviin ja vain hipaistu vähän. (jätä kaulus huomioimatta) Onko mielestänne helppoa muuttaa tavallisia pilarit sellaisiksi, vai pitäisikö minun yrittää löytää valmiita?

Vaiheiden tekeminen onnistuu helposti jyrsimellä. Osta yksinkertaisia neliömäisiä tolppia, niin voit itse valita vaiheiden syvyyden ja kuinka pitkälle niiden tulisi mennä, ja saat persoonallisen kosketuksen kokonaisuuteen. Tein vastaavan operaation, kun rakensimme kaidetolppia.

Tyhmä kysymys, mutta jyrsitäänkö sellaisia viisteitä?

G gnuttisch sanoi:
Tyhmä kysymys, mutta jyrsinkö tällaisia viisteitä?
Kyllä, teet sen 45 asteen viistejyrsimellä, siitä tulee aivan kuin kuvassasi. Laitetaan jokin muotoinen pysäytin siihen kohtaan, mistä viisteen on tarkoitus alkaa ja loppua, esimerkiksi laudanpala. Sitten vain seurataan reunaa terän laakerin avulla.

Tässä on minun tolppani, johon tein vain pienen viisteen. Jyrsin myös ylemmät vaakasuorat urat ympäriinsä. On hauskaa tehdä oma tolppa!

Valkoiseksi maalattu puinen tolppa, jossa on 45 asteen viistoreunat ja vaakasuorat urat.

• Tykkään
gnuttisch
  • Laddar…
Y
mutta eikö tarvita erittäin suuri käsijyrsin saadakseen niin leveitä viisteitä kuin "min" kuva?

Muuten käytetään tavallista suorasulkkufreesejä ja kallistettua pohjalevyä

Tai sahata viistetyllä sänksahalla ja viimeistellä käsin siirtymäkohdassa.

Se sujuu varmasti hyvin "vanlig" kokoisella jyrsimellä. Voi tehdä sen useammassa ohituksessa, jos se on raskasta, mutta uskon, että sitä ei tarvita.

Se hieno asia vaihejyrsimen käytössä on, että saa siistin viimeistelyn vaiheeseen täysin automaattisesti vain pysäyttämällä jyrsimen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.