Olen ollut täällä kirvesmiehiä, jotka asensivat liimapuupalkin tukemaan katon räystästä, joka oli kallistunut katon toisessa nurkassa. Piirustusten mukaan tähän piti laittaa pylväs, kun taloa rakennettiin, mutta se päädyttiin jättämään laittamatta, koska se sijoittuisi huonoon kohtaan parvekkeen yläpuolella... Nyt tämä osio on korjattu ja katto on kunnossa, mutta mietin voiko tätä palkkia todella hyväksyä, kun siinä on iso halkeama läpi?
Hintavähennys työstä vai pitäisikö pyytää heitä vaihtamaan kaikki ja tekemään työ uudestaan?
Kiitos vastauksesta, täytyy sitten vaihtaa koko tolppa. Alan miettiä, ovatko he edes mitoittaneet oikein vai oliko heillä vain huono tuuri valitsemansa puutavaran kanssa...