A
Alko: Joo, niin kai sitä tehdään. Pystyssä kuulostaa horjuvalta. Icke bordsmonterad fräs finns. Kestää yleensä tunnin pelkästään asettaa rajoitin, kiinnittää, säätää jyrsin jne, jyrsiä varovasti useita kierroksia välttääksesi lohkeilua. Haluan todella oppia käyttämään pöytäsahaa enemmän.
5 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
P
Paxman: Miksi teidän täytyy vaihtaa pinnat? Maalatkaa ne valkoisiksi, niin siitä tulee tosi iso ero! Meillä oli sama ongelma, mutta käänteisen portaan (180°) kanssa kellarista. Mäntyä, mäntyä, mäntyä...keltaantunutta mäntyä niin pitkälle kuin silmä kantoi. Maalasimme kaikki pinnat ja kaiteen ylätasolla kiiltävän valkoiseksi, mutta emme ole vielä päässeet pidemmälle. Ajatuksena on
4 vastausta · 6,7k lukukertaa
Microkatten
Microkatten: Vanha tiili voi olla todella mukava jättää esille. Muuten tavallista oli, että tiiliseinät rapattiin kalkki- tai savilaastilla. Näitä voi sitten myös maalata, jos haluaa vähän väriä seinään. Lisäys: 1800-luvun lopulla ja vuosisadan vaihteessa kaupunkiasunnoissa oli mielellään voimakkaita ja tummia tapetteja, joissa oli paljon kuvioita. Tuohon aikaan oli tapana täyttää koteja
5 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
tobbe72
tobbe72: Microlit ei peitä epätasaisuuksia, ehkä ensimmäisellä kerralla käytit konktrets-kunnostuskuitua?
3 vastausta · 3,4k lukukertaa
D
DanielO8: Löysin listani täältä: http://www.valbotra.se/wp-content/uploads/veckebo/1870-2017.pdf Se on koriste-, taululista. Lisäksi on monia sahaamoja, jotka voivat auttaa tekemään listaprofiileja toiveiden mukaan.
4 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
M
MagHam: Tykkään... (y) Nyt voit vetää vp-putkia kaikkiin suuntiin rikkomatta sääntöjä. 21 ulkovuori kestää erinomaisesti kipsin painon lyhyillä c/c-etäisyyksillä. Sinulla onkin betonivälipohja, mutta jos katto olisi puukatto puutalossa, etsitään palkkilinjan ja annetaan jokaisen toisen ensimmäisen laudan seurata niitä. Ristikytkentä puutalossa tarjoaa toisen edun, nimittäin katon
25 vastausta · 26,3k lukukertaa
·
G
Gårdsboende: Olisin varmaan käyttänyt tätä, kiinnittänyt seinään portaiden alapuolella ja sitten kääntänyt sen nurkan ympäri ja kiinnittänyt toisen pään siihen stsbiliseringsgrejeniin, joka menee lattiaan. [bild]
2 vastausta · 6,4k lukukertaa
·
S
skutten11: En ole sanonut mitään kattomateriaalista, normaalisti katossa on 12,5 mm paneelia, mutta TS sanoo, että hänellä on siellä 22, ja vastaukseni oli kiinnittää suoraan kattoon ja sen hän otti huomioon. Joten ei kai ole mitään ongelmia tai muuta kipsin kanssa siellä, mitä ymmärrän.
7 vastausta · 5,2k lukukertaa
J
jazzer: Nyt säilytin olemassa olevat seinät kolmella sivulla ja kipsasin vain yhden seinän, joka oli pirun ruma. Koska kipsi/tukikiskot liittyvät melko epätasaiseen seinään, syntyi automaattisesti ilmarako seinän sivuille, lattiasta kattoon. Ajattelin ensin viimeistellä jokaisen sivun peitelistalla, mutta tapetoinnin jälkeen siihen (minä) ei kiinnitä huomiota. Ainoa ongelma on, että
3 vastausta · 5,1k lukukertaa
·
L
Lane: valitettavasti, lastenvaunut tulivat tielle...
17 vastausta · 13,8k lukukertaa
·
K
Kallebo: Minulla on samanlaisia ajatuksia, joten seuraan ketjua mielenkiinnolla. Ajattelen valitettavasti, että sinun täytyy varmaan ottaa yhteyttä puusepänverstaaseen, jos et halua jyrsiä itse..
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
H
hempularen: Uskon, kuten sanottu, että se jo kaatuu korkeuden vaatimukseen, mikään noista aidoista ei näytä olevan tarpeeksi korkea. Sen jälkeen se ei todennäköisesti kestäkään.
4 vastausta · 3,7k lukukertaa
J
justusandersson: Toivotonta laskea tätä, mutta onhan se kaunista. En usko valettuun. Vaikeus on tarvittavan osaamisen kokoamisessa.
23 vastausta · 23,9k lukukertaa
·
BigR
BigR: Kyllä se on huippu. Olen liimannut koko syksyn sellaisella. Geeli on hyvä, koska se tarttuu pinnoille, joihin ohut superliima imeytyy. Kuulin, että muovilevyille on liimoja, jotka reagoivat muovin kanssa ja ”hitsaavat” ne yhteen. Olen katsonut vähän loctitea, mutta heidän tuotantosivunsa olivat vaikeaselkoisia. Sitten en tiedä muovityypeistäkään, styreeni, pvc, abs, poly-jotain ja
2 vastausta · 6,1k lukukertaa
·
D
danne_88: Tiedän, että Beijerillä on 45x195 sormijatkettua 6 ja 8 m pituisena, jota voi tilata kpl:na, jos myymälässä ei ole sitä. Sijaitsee heidän keskusvarastollaan.
9 vastausta · 7,6k lukukertaa
K
Kurtivan: Työnnä kärsä 5:56-spraypulloon kattolistojen taakse ja suihkuta vähän sinne, missä narisee pahiten.
4 vastausta · 2,7k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: Näyttää siltä, että olen lipsunut näppäimistöllä. Mutta olen pohtinut/laskenut kuten sinä.
5 vastausta · 1,9k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: "Mutta saan rakentaa smyygen ulkopuolelle kipsilevyn, muuten käytävän jalkalista ei yletä nojaamaan mihinkään? Tulee outoa, että jalkalista kulkee reiän läpi, kun siinä tulee olemaan listoja?" Ajattelin, että sivukappaleet/ovilistat olisivat leveä lauta, jossa takapuolta on jyrsitty niin, että se menee muutaman millin käytävän kipsilevyjen yli. (Ajattele erittäin leveä
6 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
E
epw: [citat] Aivan, sitten ruuvaat kipsilevyn siihen niin se sitoo ne levyt yhteen ja vältät halkeaman nurkassa.
5 vastausta · 1,9k lukukertaa
S
SnickareHobb: Kävin Beijersissä ja ostin levyt sieltä sen sijaan. Tuntuu paremmalta laadulta. Eivätkä he vaihda valikoimaa jatkuvasti.
8 vastausta · 7,8k lukukertaa
·
Workingclasshero
Workingclasshero: Kun haluat sekä poistaa seinän että avata katon, suosittelen sinua ottamaan avuksi rakennusinsinöörin/rakennesuunnittelijan. Tietysti sinun pitäisi tehdä nämä muutokset, ja saada oikeanlaista apua. Siitä tulee hieno autotalli.
12 vastausta · 3,1k lukukertaa
A
Anonymiserad 122206: 20-25 tuubia? Mitä aiot päällystää laminaatilla? Jäähalli? Joko käytät liikaa liimaa, tai sitten se on jättihuone. Itse käytän Casco Xtreme Fixiä, kun haluan, että jokin todella pysyy paikallaan.
16 vastausta · 17,8k lukukertaa
S
skutten11: Se, että se on ohut betonilevy, ei haittaa, se on sivusuunnassa, joka sen pitää tukea, aseta ne sitten heti valmiin seinän sisäpuolelle, se, että poraat ja murrat oli vain idea jos se toimisi Saatat joutua kiven reikien saumakohtaan, siellä se on kovempaa Mutta onnea matkaan
9 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
P
Anonymiserad 161035: Ok. Mielestäni sen pitäisi olla ok. Mutta mukavaa saada myös muiden mielipiteitä. Det är denna strlk.. Noin 28 cm. Oli paljon suurempi kuin luulin, kuitenkin mietin onko olemassa muita tapoja rakentaa sisään, jotka ovat ok, mutta en löytänyt paljon tietoa LKs hemsidalta tämän asennussarjan lisäksi valulle. Onko kenelläkään vinkkejä?
2 vastausta · 667 lukukertaa
J
justusandersson: Etsi "Konstruktionstabeller.pdf" sivustolta "www.tibnor.se".
2 vastausta · 1,0k lukukertaa
Douglas_79
Douglas_79: Aion muuttaa harrastetilan lastenhuoneeksi. Kellarikerroksinen talo soraharjulla, lattian alla rakennusmuovia yhdessä kerroksessa ilman eristystä tai sepeliä -69 Vanha lattia on poistettu, viemäriputki vaihdettu ja lattia tasoitettu. Nyt on aika jatkaa ylöspäin. On noin 100-110 mm, jolla leikkiä. Suurin kysymysmerkki on oikeastaan platon tai ei. Joko käytetään platon pohjalla tai vain
0 vastausta · 456 lukukertaa
H
henke_benke: minun täytyy selittää, että olen itse tehnyt muutamia testejä aiemmin. kapea ura terällä. joko roskaa urassa tai puu turpoaa ja "sulkee" uran. ura nahalla (jotta ei kuuluisi ääntä). nahka kastuu. turpoaa. hieman enemmän ruostetta. (vaihtoehto kaksi nahka extra rasvattuna. tahmea terä ja ongelmia lastujen kanssa) nyt on jännitysaha ja kirves canvas-telineessä, jossa on kantohihna.
6 vastausta · 1,2k lukukertaa
P
Anonymiserad 160556: Kiitos molemmista vastauksistanne! Järnpalkki oli 5-6 cm leveä (päällystetty puulla ja kipsillä kuvassa, joten näytti jykevämmältä) ja nojasi noin 45 mm paksuun sääntöön, joten sahaan ne pois ja korvaan ne kahdella 170*45 mm pystysuoralla uuden oven yläpuolella. En tiedä onko se täysin oikein, mutta se pitäisi olla ainakin paljon vakaampi kuin ennen ja se toimi kuitenkin. Asun
5 vastausta · 3,2k lukukertaa
·
K
Kojfabriken: Hei, Tiedän, että tämä keskustelu on jo vanhentunut, mutta kirjoitan silti huvin vuoksi, koska kysymykseen ei koskaan saatu vastausta. Ongelma on kai siinä, että oletamme tuotteiden olevan CE-merkittyjä, mikä on eurooppalainen standardi. Jos kuitenkin on jotain, mikä ei tarvitse sellaista laatuleimaa, voi varmasti säästää rahaa, kunhan tuo tarpeeksi ison erän. Minä ja vaimoni
1 vastaus · 2,4k lukukertaa
Dan_Johansson
Dan_Johansson: [citat] Superliima (syanoakrylaatti) toimii yleensä huonosti metallin liimaukseen, varsinkin näin pienillä pinnoilla kuin tässä tapauksessa... Bilteman epoksi toimii varmasti hyvin... Puhdista pinnat maalista ja liimaa...
7 vastausta · 6,7k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.