1 244 lukukertaa ·
6 vastausta
1k lukukertaa
6 vastausta
vinkkejä käsityökaluihin
suunnittelemme eräänlaista koulutusta nuorille metsässä.
aiomme rakentaa jännitysahan.
aiomme tehdä uran sahalle, jossa terä voi olla. meillä on urahöylä (4mm toimii täydellisesti).
onko jollakulla muita ehdotuksia?
tehdä ura sahalla ei onnistu. siitä tulee liian kapea.
aiomme rakentaa jännitysahan.
aiomme tehdä uran sahalle, jossa terä voi olla. meillä on urahöylä (4mm toimii täydellisesti).
onko jollakulla muita ehdotuksia?
tehdä ura sahalla ei onnistu. siitä tulee liian kapea.
Tee viilto terällä, joka tulee istumaan jännitettyyn sahaan. Silloin voit olla varma, että viilto ei ole liian kapea. Jos jotain, se on liian karkea skränkinnän vuoksi. Tee viilto terällä, joka on kiinnitetty halpaan ostettuun kaarisahaan, jos kyseessä on kaarisahan terä. Tai valmiilla saman tyyppisellä jännitesahalla.
Muuten haluaa yleensä niin kapean uran kuin mahdollista, kapeamman kuin terän viilto, jotta sahaterä saa ohjauksen. Tämä voi toimia hyvin jakamalla vain sahan päät ja sitomalla ne yhteen puristamaan terää vasten.
Muuten haluaa yleensä niin kapean uran kuin mahdollista, kapeamman kuin terän viilto, jotta sahaterä saa ohjauksen. Tämä voi toimia hyvin jakamalla vain sahan päät ja sitomalla ne yhteen puristamaan terää vasten.
totta. olen miettinyt sitäkin. mutta sahanterällä se menee mielellään vähän liian kapeaksi.Adoby sanoi:
Tee lovi sahanterällä, joka on tarkoitus kiinnittää spännsåg:iin. Silloin voit olla varma, että lovesta ei tule liian kapea. Jos jotain, niin siitä tulee liian leveä hajotuksen vuoksi. Tee lovi terällä kiinnitettynä halpaan ostettuun kaarisahaan, jos on kyseessä kaarisahanterä. Tai käytä valmista spännsåg:ia samantyyppisenä.
Muuten halutaan mieluummin mahdollisimman kapea ura, kapeampi kuin terästä tuleva sahaus, jotta sahanterä saa ohjausta. Tämä voi toimia hyvin vain halkaisemalla sahapään ja sitomalla ne yhteen terän ympärille.
ajattelen käyttää niitä osia klyvsåg:issa. niin välttyy yhdeltä työvaiheelta.
itse tein sahani japan:illa ja kahdella leikkuulla ja veitsellä.
mieluummin haluamme tehdä kaiken metsässä. mutta mietimme myös lainata käsityöluokan kaksi tai kolme iltaa.
minun täytyy selittää, että olen itse tehnyt muutamia testejä aiemmin.
kapea ura terällä. joko roskaa urassa tai puu turpoaa ja "sulkee" uran.
ura nahalla (jotta ei kuuluisi ääntä). nahka kastuu. turpoaa. hieman enemmän ruostetta. (vaihtoehto kaksi nahka extra rasvattuna. tahmea terä ja ongelmia lastujen kanssa)
nyt on jännitysaha ja kirves canvas-telineessä, jossa on kantohihna. kuitenkin se on helppo laittaa reppuun.
minä ja ryhmän vanhemmat tytöt ja pojat olemme testanneet minun mallini.
ja olemme löytäneet parhaan vaihtoehdon.
nyt he tekevät omia kirvessaattoja
he käyttävät sikliä, puukkoja, "lastuhöylää".
ja jos joku muu haluaa tehdä tätä ryhmässä, vinkkaan http://www.slojdfokus.se
vaikka olen täydentänyt paremmilla leikkaustyökaluilla, olemme ostaneet paljon materiaalia sieltä.
kapea ura terällä. joko roskaa urassa tai puu turpoaa ja "sulkee" uran.
ura nahalla (jotta ei kuuluisi ääntä). nahka kastuu. turpoaa. hieman enemmän ruostetta. (vaihtoehto kaksi nahka extra rasvattuna. tahmea terä ja ongelmia lastujen kanssa)
nyt on jännitysaha ja kirves canvas-telineessä, jossa on kantohihna. kuitenkin se on helppo laittaa reppuun.
minä ja ryhmän vanhemmat tytöt ja pojat olemme testanneet minun mallini.
ja olemme löytäneet parhaan vaihtoehdon.
nyt he tekevät omia kirvessaattoja
he käyttävät sikliä, puukkoja, "lastuhöylää".
ja jos joku muu haluaa tehdä tätä ryhmässä, vinkkaan http://www.slojdfokus.se
vaikka olen täydentänyt paremmilla leikkaustyökaluilla, olemme ostaneet paljon materiaalia sieltä.
Klikkaa tästä vastataksesi