Olen asentamassa uutta lattiaa. Ostin pari viikkoa sitten lattiavanerilevyjä Byggmaxista, mutta heillä ei ollut tarpeeksi monta varastossa, joten en saanut kaikkia tarvitsemani. Kävin siellä ostamassa lisää, kun huomasin että varasto oli täytetty, mutta huomasin että he olivat vaihtaneet lajiketta.

Onko Byggmaxin vanhaa lajiketta saatavilla jossain?

Viimeinen kerta kun asioin siellä. Nyt suuntaan Beijerille, heillä on aina sama lajike.

ja oletko huomannut, että ne eroavat silloin vai? Olen kyllä koonnut levyjä eri valmistajilta aiemmin ilman ongelmia?

• Tykkään
thomas33
  • Laddar…
Kyllä. Vanhat näyttävät tältä:
Vanhan lattialevyn reuna, jossa levy samanlevyinen ylä- ja alapinnasta, hintelällä keskiosalla.

Uudet näyttävät tältä:
Vanhoja ja uusia lastulevypaneeleja, joissa eri levyinen urareuna.

Eli vanhoissa levy on yhtä leveä sekä ylä- että alaosassa ponttia. Mutta ei uusissa.

Olen kyllä rehellisesti sanottuna nähnyt vain sen uudemman tyypin valmistajasta riippumatta. Onko se toinen ylipäätään lattialastulevyä?

Lastulevy, jossa on mustaa tekstiä: "PFLEIDERER PROSPAN S.A. 22mm". Taustassa näkyy puulastuja.

H
Oli omituista.
Olen ostanut lattialastulevyä byggmaxilta nyt 5 kertaa.
Ensimmäinen kerta oli 3 vuotta sitten ja olen nähnyt vain sen uuden tyypin, jonka näytit kuvassa.
Muut merkit ovat myös samankaltaisia sen uuden kanssa.
En ole koskaan ennen nähnyt sitä vanhaa tyyppiä.

H
Kävin Beijersissä ja ostin levyt sieltä sen sijaan. Tuntuu paremmalta laadulta. Eivätkä he vaihda valikoimaa jatkuvasti.

• Tykkään
Jerker T
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.