R
rävlyan: Tulee varmaan vaikeaa ellei mahdotonta saada se toimimaan, lisää kuva niin saat hyvän vastauksen.
1 vastaus · 779 lukukertaa
L
Lasson83: [citat] [citat] Kiitos vastauksesta! Minulla on cc 95 palkkien välillä, mikä on leveimmästä päästä. Palkit ovat 10 cm leveitä ja mitä voin mitata, ne ovat 15 cm korkeita, sitten ne nousevat kattoon, joten varmasti muutama cm korkeampia. Lattian mittoja en oikeastaan tiedä, mutta melko kuluneita eikä mitään massiivisia :-(
4 vastausta · 3,4k lukukertaa
·
E
En dag ett passivhus..: [citat] Kiitos!, hyvä linkki.
9 vastausta · 16,1k lukukertaa
·
Q
qvintus4: Se on valettu pohjaan
10 vastausta · 15,1k lukukertaa
·
M
Marcussjogren: Sitten olen vihdoin ehtinyt tarkistaa asiaa ja se olin minä, joka erehdyin. Palkki roikkuu vapaasti katossa ilman tukea. Onko ideoita, miten sen voi korjata ja kuinka kriittistä se voi olla? Oletan, että minun täytyy oikeastaan purkaa sisäkatto saadakseni selville.
3 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
B
Boan: Joten se ei ole huonompi puhtaasti toiminnallisesta näkökulmasta luultavastikaan
10 vastausta · 4,9k lukukertaa
P
PerSvensson: Kiitos vastauksesta!
2 vastausta · 10,2k lukukertaa
T
toolman77: Jos kyseessä on kuonatiili, porauspöly on yleensä mustaa ja värjää todella paljon. Paras kiinnitys kuonatiileen on karkea puuruuvi ilman tulppaa. Minusta se näyttää enemmän vanhan mallin kevytbetonitiileltä. Ne eivät myöskään ole hyviä kiinnitykseen. Erityisesti ei sellaiseen, joka voi altistua vedolle ja iskuille, kuten koripalloteline ja kiipeilyote. Jos aiot kuitenkin koolata
11 vastausta · 7,2k lukukertaa
·
Claes Sörmland
Claes Sörmland: Jos kyse on vain korkeudesta, ottaisin lecablockit ja muuraisin korkeuden niillä. Sitten tasoittaisin pinnan laastilla.
2 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
R
rävlyan: Se on ns. bröstning, joka sinulla tulee olemaan, aseta panelen suoraan ilman ilmarakoa ei tarvita.
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
V
vectrex: [citat] Sillä ei ole suurempaa merkitystä onko se () vai )(. Vältä kuitenkin (( tai ))!
17 vastausta · 6,5k lukukertaa
·
R
rävlyan: Jos aiotte laittaa tapetteja, voitte hioa kaiken alas sauman kohdalta, laittaa nauhan ja tasoittaa uudelleen. Myös voi hioa osan, laittaa nauhan ja tasoittaa uudestaan, mutta silloin siitä tulee kumpu, joten tasoituksen tulisi levitä noin 40 cm kummallekin puolelle saumasta, jotta siitä tulee pitkä rinne. Tavoitteena on hämätä silmää, valitset itse miten haluat tehdä.
1 vastaus · 2,4k lukukertaa
Digitalman
Digitalman: Hei! Olen ostamassa uutta Älvsbytaloa. Olen aivan noviisi talojen suhteen, joten tarvitsen hieman apua/palautetta. Yläkerta on viimeistelemätön, ja olen saanut seuraavan erittelyn kirvesmieheltä sen viimeistelyä varten. Olen nähnyt hänen työnsä toisessa vastaavassa Älvsbytalossa, joten en ole kovin huolissani pinnoista, vaan lähinnä haluaisin varmistaa, että rakenne (ja erityisesti
0 vastausta · 4,1k lukukertaa
M
memike: Hei kaikille. Aion syksyn aikana yhdistää hieman runkoja autotalliin. Mietin, mikä olisi sopiva mitta. Siitä tulee eristetty, ja se lämmitetään sähköisillä öljytäytteisillä lämpöpattereilla. Pitäisikö valita 45X120 plus 45X70 vai suoraan 45X170 kahdelle Isover 70mm levylle? Miten sinä olet tehnyt, mikä on kätevintä? /M
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
H
hempularen: On edelleen ostettavissa tänään. Siitä on useita ketjuja.
6 vastausta · 5,0k lukukertaa
·
R
rävlyan: Se on vain ajatus, ehkä väärin, mutta kokeilemisen arvoinen.
3 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
D
Daniel 109: Tuohan on joku, joka yrittää lanseerata uuden menetelmän ennemmin kuin menetelmä, jota oikeasti käytetään.
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
O
Olaf3: Ajattelin alentaa vanhaa sisäkattoa 45 mm, muun muassa vetääkseni uudet sähköjohdot sinne, ja sen korkeus on jo lähempänä 2,60 metriä. Mutta kuten kaikki muu tässä omarakentamisprojektissa, se on vino ja käyrä. Mittasin 3 cm eron korkeudessa eri paikoissa pikaisella tarkistuksella. Aiemmin siinä oli mäntykatto, joka oli tummunut ja tuskin kukaan reagoi, kuinka vino se oli ollut,
0 vastausta · 2,4k lukukertaa
G
gfs: [citat] Kiitos! Ei valitettavasti merkkiä takana, mutta tarkistan ehdottomasti yrityksiltä.
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
Grillen
Grillen: Aion vaihtaa autotallin oven ja samalla olen purkanut koko vanhan seinän, koska kosteus oli tunkeutunut sisään ja vaurioittanut koolauksia joissakin paikoissa. Tämä seinä rakennettiin vuonna 1960, kun talo rakennettiin, ja se näytti olevan lähinnä sekoitus erilaisia puulankkuja. Joten ajattelin tehdä sen nyt oikein. Mutta miten seinä rakennetaan alusta alkaen? Pitäisikö minun olla
0 vastausta · 3,7k lukukertaa
·
blackarrow
blackarrow: Mielestäni on tyylikästä, että matto jatkuu sekä etu- että takareunassa. Ajattelin käyttää kontaktiliimaa, jotta mattoa ei tarvitse pitää puristuksessa ja odottaa liiman kuivumista. Joudun varmaan hienoleikkaamaan reunan sen jälkeen, kun olen liimannut. Kontaktiliiman kanssa on vain yksi mahdollisuus;) [bild]
5 vastausta · 12,8k lukukertaa
·
I
Izze: Hei! On korke aika kunnostaa ulkoportaamme ja haluaisin, että siitä tulee puuta tai puun kaltaista. Olen kiinnostunut puukomposiitista vähentääkseni huoltotarvetta, se näyttää hyvältä ja ehkä voi käyttää lämpökaapelia onteloihin? Kysymys 1. Onko jollakin tai onko nähnyt täydellisiä portaita puukomposiitista mukaan lukien kaiderunko ja vangstycke kuten nykyinen? Kysymys 2. Onko
0 vastausta · 5,5k lukukertaa
·
prototypen
prototypen: Peltiseppä voi saumata yhteen putken (missä tahansa koossa) Protte
9 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
I
icho: Suosittelisin ensin asettamaan 22x95 painetta käsitellyn laudan, johon kiinnitetään sitten kuitusementtilevy, kuten eter-board HD, ja sen päälle asetetaan liuskekivi.
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
V
vectrex: [citat] On olemassa runsaasti tutkimuksia, jotka osoittavat sitä, mitä kirjoitan. Numerot vaihtelevat kuitenkin voimakkaasti, pääasiassa betonireseptin mukaan, mutta myös sen mukaan, miten betoni on altistunut. Yhteistä, riippumatta reseptistä, on se, että kaikki betoni, joka ei ole haljennut tai saanut ruostepuhallusta tai vastaavaa, vahvistuu aina ajan myötä.
10 vastausta · 21,8k lukukertaa
P
Pappa1986: Suuret kiitokset kaikista vastauksista. Nyt tiedän, miten rakennan :D(y)
39 vastausta · 17,4k lukukertaa
·
S
sole_oggi: [citat] Kiitos!!
12 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
TeroM
TeroM: Etu siinä kainalosauvassa, johon laitoin linkin, on se, että se lukitsee kiekon paikalleen niin, että molemmat kädet (ja jalat) jäävät vapaiksi ruuvaamiseen.
10 vastausta · 16,1k lukukertaa
B
bengtsbox: Ei huono idea!
9 vastausta · 5,4k lukukertaa
·
B
9 vastausta · 5,4k lukukertaa
·
osiris
osiris: On hiekkaa välipohjassa joissakin muissa paikoissa, mutta täällä se on käytännössä tyhjä...
2 vastausta · 5,2k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.