B
hei

Onko mitään suurempaa eroa? Tiivistän ulkona painetun puun ja levyn väliä, käytän rakennus-silikonia, mutta se on lasille tarkoitettu. Toimiiko yhtä hyvin?

Tietääkö joku mitään todellisia eroja näiden kahden silikonityypin välillä? Ja kyllä, ulkotiiviste on myös vaihtoehto...

B
Eikö kenelläkään ole mitään mielipidettä?;-)

etiikkahappopohjainen?

B
Ei aavistustakaan. Mitkä ovat oikeastaan erot. Lasi-silikoni on hieman kalliimpi, mutta toimiiko se suurin piirtein samalla tavalla kuin toinen, jos sen on tarkoitus olla hieman vastuksena peltejä jne. vastaan?

tarkoittaa, että glassilikoni on etikkahappopohjainen.
ei kuitenkaan ole se mitä eroa on, näen nyt että minulla on allroundsilicon, joka on myös etikkahappopohjainen

B
Joten jos minun pitää tiivistää hieman levyjen välillä, niin luultavasti mikä tahansa toimii ;-)

BirgitS
Sisältääkö saniteettisilikoni jotain, joka estää homeen muodostumista? Sellainen on yleensä jonkinlaista myrkkyä ja voi olla sopimatonta käyttää ulkona, koska se voi vaikuttaa kasveihin ja eläimiin, joiden on tarkoitus jatkaa elämistä siellä ulkona.

B
Voi ei. Sitten onkin parempi, jos ei halua saada påxt....

BirgitS
Ongelma on luultavasti se, että aine liukenee veteen tai haihtuu tai jotain muuta ajan myötä, sillä muutaman vuoden kuluttua kylpyhuoneessa antimykoosiefekti on kadonnut. Jos se liukenee veteen, se kulkeutuu sadeveden mukana maahan ja voi siellä aiheuttaa ongelmia.

Arvaus minun puoleltani. Niin sanottu glassilikoni on erittäin kirkas ja läpinäkyvä, vapaa suuremmista partikkeleista. Tämä on edullista ohuissa kerroksissa.

B
Joten se ei ole huonompi puhtaasti toiminnallisesta näkökulmasta luultavastikaan

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.