Tulisija betonirengas kuinka sitä voi korjata parhaiten riittääkö tulenkestävä laasti ?? Se on alkanut halkeilla aika paljon lämpötilan vaihteluista .... Betoninen tulisijarengas nurmikolla halkeamilla, aiheutuneet lämpötilan vaihteluista. Eldstaden betongirengissä on halkeamia lämmönvaihteluiden vuoksi, kysymys kestääkö tulenkestävä laasti korjausta varten.

R
Ei ole mitään, joka pitää, tulee aika lämmin siellä, suositus vähän uusia grejer,

Betonirenkaat eivät ole kovin hyviä siinä sovelluksessa. Olen nähnyt muutamassa paikassa kaksi rautaputkea, joiden välissä on hiekkaa. Se kestää lämpöä.

R rävlyan sanoi:
Ei ole mitään, mikä kestäisi, tulee todella lämmin siellä, suosittelen hiukan uusia juttuja,
Uusia juttuja?? mitä sitten??

D Daniel 109 sanoi:
Betonirenkaita ei kannata käyttää tässä sovelluksessa. Olen nähnyt muutamissa paikoissa kaksi rautaputkea, joiden välissä on hiekkaa. Se kestää kuumuutta.
Rautaputket ??

Joo. Valitettavasti minulla ei ole kuvaa.

R
Q qvintus4 sanoi:
Uusia juttuja ?? mitä sitten ??
Betonirengas valupohjalla, rengas asetetaan maahan hiekan päälle, noin 15 cm betonia, jossa on vähän raudoitusta, järjestetään pohjaan

se on toiminut noin vuodesta 2015, se saa toimia vähän lisää, miten voisi rakentaa jotain vastaavaa itse ??

R
Se, joka näytät, on pienennysrengas, joka yleensä asetetaan kaivonrenkaiden päälle, jotta yläosa ei ole niin suuri, yksinkertaisimmillaan sellainen, saatavilla eri kokoisina. Käännä ylösalaisin, sitten valaa pohja haluamallasi tavalla, melko yksinkertainen rakenne. Toki se maksaa, mutta siinä on raudoitus, joten sen pitäisi kestää muutaman vuoden. Lämpö on se, joka rikkoo sen.

On varmaan parempi olla tiivis pohja.

Se on valettu pohjaan

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.