2 461 lukukertaa ·
9 vastausta
2k lukukertaa
9 vastausta
Syöksyputki 650 mm...
on vanha torppa, täytyy pidentää joitakin olemassa olevia putkia, joiden halkaisija on 650 mm.
Vaikuttaa mahdottomalta löytää, olisin kiitollinen avusta.
Ystävällisin terveisin Christian
Vaikuttaa mahdottomalta löytää, olisin kiitollinen avusta.
Ystävällisin terveisin Christian
65 mm tietenkin, pyydän anteeksi....
Tällä hetkellä 110 muovi työntyy metrin verran maasta ylös, jossa minun 65 on vain työnnetty sisään, näyttää hirveältä...
Haluan mennä olemassa olevalla 65 koko matkan alas, niin että kaikki näkyvä on 65 ja mennä sitten 110 maan alle.
Tällä hetkellä 110 muovi työntyy metrin verran maasta ylös, jossa minun 65 on vain työnnetty sisään, näyttää hirveältä...
Haluan mennä olemassa olevalla 65 koko matkan alas, niin että kaikki näkyvä on 65 ja mennä sitten 110 maan alle.
Viimeksi muokattu:
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 051 viestiä
Onhan se kätevää, kun on Lövsil maanpinnan yläpuolella myös.
Protte
Protte
Besserwisser
· östergötland
· 2 786 viestiä
Sitten suosittelisin lähintä plåtslageri.. Pienin standardiputki on 75 mm mutta heidän pitäisi pystyä valmistamaan pienempiä..
En halua lehtisiivilää, koska mielestäni se on ruma. Minulla on ritilät vesikouruissa sen sijaan.
Onko missään kauppaa, joka myy vanhoja rakennusmateriaaleja?
Onko missään kauppaa, joka myy vanhoja rakennusmateriaaleja?
Ehkä voit käyttää jotain tällaista ja poistaa joitain osia, katsotaan mitä saadaan aikaan
en ole nähnyt tai käyttänyt aikaisemmin
www.byggmax.se/trädgård/trädgårdsskötsel/trädgårdsredskap/anslutningskit-till-stuprör-greenline-svart-p703006?gclid=CjwKCAjw8ajcBRBSEiwAsSky_ZS6tYThwIuLSk5t60YbY5S5fV4YwTILjJgWHSqVAKs4S68JTVg49hoCIdcQAvD_BwE
en ole nähnyt tai käyttänyt aikaisemmin
www.byggmax.se/trädgård/trädgårdsskötsel/trädgårdsredskap/anslutningskit-till-stuprör-greenline-svart-p703006?gclid=CjwKCAjw8ajcBRBSEiwAsSky_ZS6tYThwIuLSk5t60YbY5S5fV4YwTILjJgWHSqVAKs4S68JTVg49hoCIdcQAvD_BwE
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 051 viestiä
Peltiseppä voi saumata yhteen putken (missä tahansa koossa)
Protte
Protte
Klikkaa tästä vastataksesi