Hyvää iltaa kaikille.
Olen aloittamassa rakentamaan ovia sisäänkäynnille. Ajatuksena oli ensin tehdä portit, mutta siitä tulee todennäköisesti ovi.
Kysymys on, tuleeko ovi painumaan ja mitä voin tehdä sen estämiseksi. Onko kenelläkään vinkkejä?
Liitän luonnoksen 4D :thinking:
Handritad skiss av en traditionell trädörr med stående och horisontella spjälor samt dekorativa toppar.
Pystypuut ajattelen 45×70
Vaakasuorat 22×70 ja pystysuorat 22×45

R
P Pappa1986 sanoi:
Hyvää iltaa kaikille.
Olen suunnittelemassa ovien rakentamista sisäänkäyntiin. Aluksi ajattelin portteja, mutta todennäköisesti ne tulevat olemaan ovia.
Kysymys on, tuleeko ovi painumaan ja mitä voisin tehdä sen estämiseksi. Onko jollain vinkkejä?
Liitän mukaan luonnoksen 4D:nä :thinking:
[kuva]
Pystypuut ajattelin 45×70
Vaakapuolat 22×70 ja pystypuut 22×45
Sinun täytyy olla jotain vinossa, ajattele Z.

R RapidSledge sanoi:
Sinun täytyy olla jotain diagonaalissa, ajattele Z
Ok. Riittääkö se sellaisena kuin olen piirtänyt vai pitäisikö diagonaalin mennä sinne, mihin laitoin 2 pistettä?
Riittääkö lauta, joka on 22×70?
Käsin piirretty portin luonnos, jossa diagonaalinen tukipuu, nuolen muotoisia yläosat ja pystypuita. Keskustelu diagonaalin oikeasta paikasta.
Kiitos vastauksesta :D

R
P Pappa1986 sanoi:
Ok. Riittääkö se näin kuin olen piirtänyt vai pitäisikö diagonaalin mennä siinä, mihin olen asettanut 2 pistettä?
Riittääkö lauta, jonka koko on 22×70?
[kuva]
P Pappa1986 sanoi:
Ok. Riittääkö se näin kuin olen piirtänyt vai pitäisikö diagonaalin mennä siinä, mihin olen asettanut 2 pistettä?
Riittääkö lauta, jonka koko on 22×70?
[kuva]
Kuten olet piirtänyt sen

• Kaksiosaiset valkoiset puukaapinovet, joissa on mustat vetimet ja koristeelliset saranat, huoneen nurkassa.
  • Kaksiosaiset, punaiset puuovet valkoisella rakennuksella, vanhanaikainen tyyli.
  • Tykkään
Pappa1986
  • Laddar…
R
Tässä vaiheessa ristikoista tulee vetoa niihin, mikä ei ole väärin joskus, mutta portissa niiden tulisi olla alakulmassa saranaan nähden ja pitää ovea yläpuolella. Kuvittele, että käännät kuvan ylösalaisin.

R rävlyan sanoi:
Tässä kohdassa jänteillä tulee vetojännitys, ei aina ongelmana, mutta portissa niiden pitäisi olla saranoiden alapuolella pitämässä ovea ylöspäin. Kuvittele kääntäväsi kuva ylösalaisin
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä tarkoitat? Jos ajattelee kuvaa, jossa on punaiset ovet, onko se niin kuin pitää olla vai tarkoitatko, että diagonaalin pitäisi olla toiseen suuntaan?

Fulkemisten
Ponnistus tulisi aloittaa alimmasta saranasta. Mutta oikeastaan sillä ei ole merkitystä. Olen yrittänyt rakentaa porttini niin, että ne osoittavat "ylöspäin", ne roikkuvat ajan myötä saranan vastakkaisella puolella.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Pappa1986 ja 1 muu
  • Laddar…
R
P Pappa1986 sanoi:
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä tarkoitat? Jos ajattelee kuvaa punaisista ovista, onko näin sen tarkoitus olla vai tarkoitatko, että vinoviivan pitäisi olla toiseen suuntaan?
Kuten Fulkemisten myös sanoo
Kyllä, kuten nuo punaiset ovet, vinotuki tulisi olla alimmalla saranalla.

• Tykkään
Pappa1986
  • Laddar…
R
Huomasin, että sinulla on navetta tontilla. Aitan ovi pitäisi näyttää punaisilta ovelta.

• Tykkään
Pappa1986
  • Laddar…
Suuret kiitokset kaikista vastauksista. Nyt tiedän, miten rakennan :D(y)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.