S
Spidertotz: Hei, Olen purkanut talosta takan, jota ei käytetty ja joka oli täysin väärin sijoitettu pohjapiirrokseen. Nyt ajattelin koolata jäljellä olevan hormin ja mietin, mitä suosittelette koolaukseen. Riittääkö, että laitan 4 pystysuoraa 28*70 harvalaudoitusta, joihin kiinnitän sitten OSB:n ja kipsin? Ajattelin kiinnittää koolaukset julkisivunauloilla. Ystävällisin terveisin, Tomas
0 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
Maxwells demon
Maxwells demon: TS: Ota sinne joku, joka voi katsoa, on minun neuvoni. On niin paljon, mitä ei näe kuvassa. (HUOM: Mielipiteeni: Mutta, jos katsoo sitä, mitä kuvassa näkee ja miettii vähän, niin ei ole mitään mahdollisuutta, että se olisi tukiseinä/kontrafuuri, joka kantaisi kuormia. Jos niin on tarkoitus, se on tehty aivan päin helvettiä ja tekee vähän hyötyä. HUOM, mielipide sen perusteella,
9 vastausta · 4,4k lukukertaa
·
M
mickeymus: Käytin saippuavettä ja juuriharjaa
5 vastausta · 4,6k lukukertaa
Vermilion
Vermilion: [citat] aivan lattian alareunassa autotallissa.
4 vastausta · 1,1k lukukertaa
A
AGC: Hei, kiitos vastauksistanne. Ymmärrän, että on vaikeaa antaa järkevää arviota ilman kunnollista aineistoa. Olen pyytänyt rakennuspiirustuksia, joten toivottavasti voin pian täydentää niitä. Mukavaa iltaa!
4 vastausta · 4,7k lukukertaa
·
T
Trrttsch: Viimeinen päivitys, valitettavasti ilman kuvaa. Olen nyt laittanut listat ympäriinsä ja myös ylösalaisin olevan jalkalistan työtason alle. Huomasin tällöin hieman ärsyttävän asian, johon minun olisi pitänyt puuttua alusta alkaen. Aukon alla oleva seinä pullistuu 1 cm keskellä, ja se näkyy melko selkeästi nyt, kun lista on paikoillaan. Ehkä olisin voinut oikaista seinän ennen
28 vastausta · 10,4k lukukertaa
·
B
BORNER: Kiitos monista hyvistä vinkeistä! (y)
4 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
N
nunneklostret: Kiitos vastauksesta! Ja anna anteeksi tietämättömyyteni, mutta voiko tämä "underskitet" silti olla sellaista harmaata asbestipaperia? [bild] [bild]
2 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
J
johan_1984: Kiitos oikein paljon nopeasta vastauksesta! Nyt täytyy ruveta taistelemaan sähkön kanssa tänä iltana :)
4 vastausta · 6,5k lukukertaa
·
H
henrymeck: Hei sinä Arge Kiitos vastauksesta, värillä oli selitys ... " • Levyllä on kontrastoiva väri, mikä tekee tarkastuksen suorittamisen helpoksi. " Loogista mutta aika ruma.......
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
Nherlitz
Nherlitz: Kiitos vinkeistä. Olin ajatellut käyttää kulmaprofiilia ja seurata sitä, sitten hioa ja tasoittaa se siististi. Mutta jos käytän lautaa, saatan säästyä paljon pölyltä ja vaivalta. Primeriä ajattelin käyttää, mutta hyvä, että mainitsit siitä. Perustuksesta en tiedä miltä se näyttää, joten käytän tasoitemassaa ollaakseni varma. Puulattia poistetaan, joten täytyy vain
6 vastausta · 5,8k lukukertaa
·
D
Derbyboy: Ei, palkit ovat täydellisesti keittiösaarekkeen yläpuolella. Ongelma on juuri katon paksuudessa.
7 vastausta · 5,6k lukukertaa
·
B
bossespecial: Tämän kysymyksen ratkaisee suunnittelija, joka on laskenut palkit, ei operaatio, jota ratkaistaan täällä foorumilla. Miten näiden pylväiden perustaminen on suunniteltu?
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Hei Bengt, tervetuloa Rakentaminen forumille! Jos sinulla on rakennuslupa, sinulla on varmaan myös piirustukset, eli pohja- ja leikkauspiirustukset talolle? Kattotuolikonstruktion järjestää kattotuolitehdas, se sisältyy hintaan. Ja seinärungot ovat varmaan melko yksinkertainen rakenne, ja voit varmasti saada apua siihen täällä. Joten laita piirustukset tänne, niin saat varmasti
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
H
huggan: Painekyllästetty haisee, kun se on kostea, joten jos ne ovat kuivia, et voi haistaa sitä. Luulen kuitenkin, että tämä on tavallista puutavaraa, ehkä käytetty muottipuutavarana ennen kuin naulattiin se tähän.
1 vastaus · 2,0k lukukertaa
·
M
M.Kristensen: kiitos vastauksista. nyt alkaa ikuinen työ damskyddin kanssa.
4 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
Singel43
Singel43: Nyt seinät ovat poissa ja siitä tuli tosi hyvä. Nyt keittiö lähtee odottamaan sähkömiestä, joka tulee torstaina. Kiitos!
11 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
frma71
frma71: Hieman vanha ketju, mutta ehkä joku muu löytää sen. Opin juuri, että silikoni ei tartu tavalliseen ruskeaan kartonkiteippiin (tapauksessani olisi ollut hyvä, jos se olisi tehnyt niin).
11 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
B
badstars: [citat] Vaikuttaa siltä, että olet aivan oikeassa. Kiitos paljon.
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
E
Erihe451: Hei! Haluaisimme purkaa tämän 80-luvun ristikkoaidan ja sen sijaan rakentaa puolen seinän pylväällä. (Katso kuva). Kysymys on nyt, miten saisimme pylvään parhaiten kiinni lattiaan ja kattoon? Sekä mahdollisimman vakaasti että tyylikkäästi. Mitä materiaalia pylväässä tulisi käyttää? Enemmän vinkkejä tai asioita, joita pitäisi huomioida? Katso muut kuvat nähdäksesi, miltä
0 vastausta · 4,4k lukukertaa
·
Vedspisen
Vedspisen: Olen unohtanut tämän ketjun kaikessa rakentamisessa. Mutta betoni on ainakin paikallaan ja muu talo sekä sisustus alkavat hahmottua kunnolla, joten olen tyytyväinen valintaan valaa. Mutta, valtavan paljon työtä se on ollut, ei mitään mikä tehdään hetkessä sille, joka haluaa tehdä samanlaisen matkan...
32 vastausta · 7,2k lukukertaa
·
L
limpan78: Hei! Kun porasin reikiä laittamalla jotkut kierretangot lecawägg:iin, tein virheen. Normaalisti poraan hieman suurempia reikiä ja laitan ankkurimassan sisään, ja sitten vain painan kierretangon paikalleen. Mutta nyt porasin todella väärin ja kun vihdoin sain reiät oikealle paikalle, päädyin siihen, että reiät ovat noin 35 mm halkaisijaltaan... Kierretanko on M10. Tuntuu siltä, että
0 vastausta · 1,9k lukukertaa
T
Ticco111: Aion laittaa uuden sisäkaton koolauksia, koska vanha on vino, ajattelin laskea kattoa hieman ja jättää vanhan paikoilleen alle, miten koolaus ja puumateriaalin koko? Aion asentaa Huntonit-levyt, Terveisin
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: Eipä juuri tule paljon mahtavampaa seinää kuin tuo. Seuraava askel on kokonaan tiilistä muurattu tiiliseinä... Edit: Se on teräsbetonin haittapuoli. Ääni etenee tehokkaasti ja pitkälle.
65 vastausta · 17,2k lukukertaa
·
J
justusandersson: Kun lasketaan taipumaa oman painon vuoksi, sen pitäisi toimia myös 9 mm k-plywoodilla, vaikka 12 mm onkin parempi ja yleisempi varastotavara. Vänerply (Moelven) tarjoaa vaneria, jossa on viistetyt reunat vähemmän näkyville saumoille.
4 vastausta · 1,8k lukukertaa
D
Derbyboy: Epäilin sitä....
2 vastausta · 828 lukukertaa
D
2 vastausta · 828 lukukertaa
J
justusandersson: Puu on erotettava betonista ja vastaavista materiaaleista hyväksikäyttäen aluskattohuopaa tai vastaavaa, riippumatta siitä missä se on. Et hyödy niin vähäisestä ylimääräisestä eristyksestä.
8 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
S
SueCia: [citat] Et voi verrata nykypäivän painekyllästettyä puutavaraa 70-luvun vastaavaan, eikö se ole juuri se vanha painekyllästäminen, joka voi alkaa haista, jos olen ymmärtänyt oikein?
30 vastausta · 10,6k lukukertaa
Dheri
Dheri: Yksi vaihtoehto on ostaa tophängt system från elfa. Silloin ei pitäisi olla niin vaikeaa kiinnittää kunnolla rankoihin. [citat]
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
lnilsson
lnilsson: [citat] Paloturvallisuudesta minulla ei ole tietoa, mutta näin tekemällä pyydetään halkeamia seinään ja lattiaan. Savupiippu liikkuu (lähinnä ylös ja alas) lämmön mukaan, siis eri "tahdissa" kuin muu talo. Siksi savupiippuun kuuluvalla seinällä ja lattialla on usein erilainen pintamateriaali.
5 vastausta · 8,9k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.