N Novisen10 #1 Jäsen · Stockholm · 33 viestiä 3 maa 2020 klo 07:48 Novisen10 Jäsen Stockholm 33 viestiä 3 maa 2020 klo 07:48 #1 Hei Minulla on harmahtavia pystyssä olevia lautoja laajennuksessa vuodelta 1970, katso kuva. Miksi ne ovat harmaita? Myös sokkeli siellä on hieman harmahtava? Ne eivät haise vaikka laittaisi nenän kiinni. #70-luku #sisäseinä #painekyllästetty
Hei Minulla on harmahtavia pystyssä olevia lautoja laajennuksessa vuodelta 1970, katso kuva. Miksi ne ovat harmaita? Myös sokkeli siellä on hieman harmahtava? Ne eivät haise vaikka laittaisi nenän kiinni.
H huggan #2 Jäsen · Karlskrona · 7 087 viestiä 3 maa 2020 klo 07:59 huggan Jäsen Karlskrona 7 087 viestiä 3 maa 2020 klo 07:59 #2 Painekyllästetty haisee, kun se on kostea, joten jos ne ovat kuivia, et voi haistaa sitä. Luulen kuitenkin, että tämä on tavallista puutavaraa, ehkä käytetty muottipuutavarana ennen kuin naulattiin se tähän.
Painekyllästetty haisee, kun se on kostea, joten jos ne ovat kuivia, et voi haistaa sitä. Luulen kuitenkin, että tämä on tavallista puutavaraa, ehkä käytetty muottipuutavarana ennen kuin naulattiin se tähän.