Hei,

Olen purkanut talosta takan, jota ei käytetty ja joka oli täysin väärin sijoitettu pohjapiirrokseen. Nyt ajattelin koolata jäljellä olevan hormin ja mietin, mitä suosittelette koolaukseen.

Riittääkö, että laitan 4 pystysuoraa 28*70 harvalaudoitusta, joihin kiinnitän sitten OSB:n ja kipsin? Ajattelin kiinnittää koolaukset julkisivunauloilla.

Ystävällisin terveisin,
Tomas
 
  • Vanha tiiliseinä puretun takan jäljiltä, oikealla henkilö tekee remonttia puupalikoiden kanssa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.