Hei,
Olen purkanut talosta takan, jota ei käytetty ja joka oli täysin väärin sijoitettu pohjapiirrokseen. Nyt ajattelin koolata jäljellä olevan hormin ja mietin, mitä suosittelette koolaukseen.
Riittääkö, että laitan 4 pystysuoraa 28*70 harvalaudoitusta, joihin kiinnitän sitten OSB:n ja kipsin? Ajattelin kiinnittää koolaukset julkisivunauloilla.
Ystävällisin terveisin,
Tomas