1 264 lukukertaa ·
2 vastausta
1k lukukertaa
2 vastausta
Hyllylevy autotalli
Hei
Olen asentanut 2480 x 400 hyllytason ja minulla on vielä 1350 mm jäljellä luoda hyllytasoja
Ostin 1200 mm:n, joka on 400 mm syvä. 16 mm paksu. Ongelma on vain se, että kuten seinäkonsolit ovat tällä hetkellä, voi olla vain 2 seinäkonsolia, jotka on kiinnitetty takana olevaan puutukeen 1200 mm:n levyisessä hyllyssä
Se on 42 cm vapaa hyllyn osa ilman tukea viimeisen konsolin jälkeen, 18 cm toiseen suuntaan. Spontaanisti se ei tunnu hyvältä, kun on yli 40 cm ylitys viimeisestä konsolista. En haluaisi asentaa vielä yhtä seinäkiskoa, koska siinä tapauksessa minun pitäisi kiinnittää se kipsilevyyn.
Mietin siksi joitakin vaihtoehtoja:
Katkaise 1200 mm:n hyllyt noin 1000 mm:iin. Silloin ne ulkonevat vain 20 cm, mikä pitäisi olla täysin ok
Ostaa 1800 mm hyllyt ja katkaista ne 1350 mm:iin. Silloin voin asettaa seinäkiskon. Ongelma on vain se, että konsolit sijaitsevat juuri hyllytason päässä. Ehkä ei ihanteellista
Kolmas vaihtoehto on asentaa nämä ostamani hyllyt, mutta laittaa kevyitä esineitä niihin osiin, jossa ei ole tukea alapuolella. En kuitenkaan usko, että se ehkä näyttää ulkonäöllisesti ammattimaiselta.
Mitä mieltä olette, mikä olisi paras vaihtoehto?
Olen asentanut 2480 x 400 hyllytason ja minulla on vielä 1350 mm jäljellä luoda hyllytasoja
Ostin 1200 mm:n, joka on 400 mm syvä. 16 mm paksu. Ongelma on vain se, että kuten seinäkonsolit ovat tällä hetkellä, voi olla vain 2 seinäkonsolia, jotka on kiinnitetty takana olevaan puutukeen 1200 mm:n levyisessä hyllyssä
Se on 42 cm vapaa hyllyn osa ilman tukea viimeisen konsolin jälkeen, 18 cm toiseen suuntaan. Spontaanisti se ei tunnu hyvältä, kun on yli 40 cm ylitys viimeisestä konsolista. En haluaisi asentaa vielä yhtä seinäkiskoa, koska siinä tapauksessa minun pitäisi kiinnittää se kipsilevyyn.
Mietin siksi joitakin vaihtoehtoja:
Katkaise 1200 mm:n hyllyt noin 1000 mm:iin. Silloin ne ulkonevat vain 20 cm, mikä pitäisi olla täysin ok
Ostaa 1800 mm hyllyt ja katkaista ne 1350 mm:iin. Silloin voin asettaa seinäkiskon. Ongelma on vain se, että konsolit sijaitsevat juuri hyllytason päässä. Ehkä ei ihanteellista
Kolmas vaihtoehto on asentaa nämä ostamani hyllyt, mutta laittaa kevyitä esineitä niihin osiin, jossa ei ole tukea alapuolella. En kuitenkaan usko, että se ehkä näyttää ulkonäöllisesti ammattimaiselta.
Mitä mieltä olette, mikä olisi paras vaihtoehto?
Talon omistaja
· Jönköping
· 5 859 viestiä
Vaihtoehto neljä. Kiinnitä ja liimaa sopivan paksu tukipuu ulkonevan hyllylevyn alareunaan ja luonnollisesti myös koko hyllylevyn alle. Näin hyllystä tulee T- tai L-palkki, eikä se jousta niin paljon, eli voit kuormittaa sitä enemmän. Lisävinkkinä kiinnittää tukipuu takaosaan ja ruuvata se sitten seinään muutamalla kipsiankkurilla. Koska nämä vain estävät hyllyä liikkumasta suoraan alaspäin, ne riittävät.
Yksi vaihtoehto on ostaa tophängt system från elfa. Silloin ei pitäisi olla niin vaikeaa kiinnittää kunnolla rankoihin.
Topphängt on yksi tavoista, joilla voit asentaa Klick-in systemet. Kaikki roikkuu silloin kantolistassa. Ruuvvaa kantolista seinään. Ripusta ripustuskiskot kantolistaan ja kiinnitä sisustus konsolien avulla. Valitse se sisustus, jota tarvitset esimerkiksi vaatteidesi, varastotavaroidesi tai pyykkisi säilyttämiseen. Koska Klick-in systemet voidaan muokata mittaan, kun se on toppripustettu, se sopii käytännössä kaikkiin tiloihin, joissa on seinä johon voi ruuvata. Ja ainoa, mitä sinun tarvitsee ruuvata seinään, on kantolista.
Klikkaa tästä vastataksesi