S
mexitegel mexitegel sanoi:
Ei ole syytä maalata pirua seinälle sillä tavalla kuin hempularen tekee ja yleensä suositella olemaan ostamatta 70-luvun taloja. On erittäin paljon ongelmattomia taloja, kosteusosuus 22 % kyllästetyssä peruspuussa ei tarkoita sitä, että talo täytyy purkaa. Syynä siihen, että peruspuu on kyllästetty, on se, että se on yhä sallittu käyttää kyllästettyjä peruspuupalkkeja uusissa rakennuksissa.

Nykyään on paljon tietoa siitä, miten mahdollisia ongelmia voidaan korjata, ja tässä erityisessä tapauksessa on lisäksi olemassa useita täysin identtisiä taloja, joten mahdolliset ongelmat ja sopivat ratkaisut voidaan varmasti saada selville. Mutta toki se merkitsee työtä ja vaivaa, jos korjauksia vaaditaan.
Et voi verrata nykypäivän painekyllästettyä puutavaraa 70-luvun vastaavaan, eikö se ole juuri se vanha painekyllästäminen, joka voi alkaa haista, jos olen ymmärtänyt oikein?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.