C
Chrlen: Hei, Hän täällä voi varmasti ratkaista sen, hän valaa "uusia" laattoja kiinni lasikuituun. Toimi todella hyvin meillä. Pysyy Dinglessä Magnus 076-5927647 https://www.blocket.se/annons/goteborg/glasfiberplattan__ersatter_eternitplattan/88042077
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
·
T
Tobias.hagg: [citat] Hei! Minulla on ollut ongelma pari kertaa ja olen tehnyt sen kahdella eri tavalla. Molemmilla kerroilla olen laittanut aisapaperin "aisan" päälle, sitten olen käyttänyt toisen kerran laastia ja toisen kerran polyuretaanivaahtoa. Molemmat toimivat hyvin tähän mennessä. /Tobbe
5 vastausta · 8,6k lukukertaa
·
M
MEE-84: [citat] Voi ajatella niin, mutta hänellä ei ehkä ollut varusteita autossa. Se ajaa paikalle ja katsoo. Sanoo sinulle. Sitten odottaa soittoasi. JOS soitat silloin. Sitten se on taas heidän vastuullaan.
24 vastausta · 5,8k lukukertaa
·
Mats-S
Mats-S: Oli juuri sama dilemma kun rakensin keittiön uudelleen ja piti kiinnittää 1mm ruostumaton teräslevy seinälle, josta laatat oli irrotettu. Todellinen hel..etti saada laatat irti. Jos aiot purkaa koko keittiön, voit toimia kuten keittiöammattilaiset ja sahata pois koko kipsilevyn, korvata se uudella. Voi myös varmasti tasoittaa levyspakkelilla, jos mitat sallivat seinän rakentamisen
1 vastaus · 7,6k lukukertaa
·
Agge8080
Agge8080: En löydä mitään, onko sitä? Tai löydän sellaisen jättipurnukan, joka vie puolet seinästä, tyyliin. Eikö ole olemassa pientä pyöreää tavallista vain. Tai vähän suurempi olematta valtava.
0 vastausta · 2,0k lukukertaa
R
Rolle85: Vaikuttaa siltä, että puulattiaan tulisi olla kuituvahvisteinen (vad det nu är)
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
J
justusandersson: Minulla on melko pitkä henkilökohtainen kokemus erilaisista "takplast". Monilla on hirvittävän lyhyt käyttöikä. Lasikuituvahvistettu pitää hyvin, mutta muuttuu ajan myötä hirvittävän rumaksi. Polykarbonaatti, jota käytetään kanalplast:ssa, pitää myös hyvin.
16 vastausta · 7,6k lukukertaa
·
S
samkar: [citat] Kiitos viestistäsi! Minun käsitykseni on sama kuin sinun, mutta tuntuu paremmalta saada se jotakuinkin vahvistettuna joltain, joka osaa. Aion kysyä naapureilta (jotka asuvat samanlaisissa taloissa), kun muutamme sisään, onko heillä mitään tietoa.
2 vastausta · 1,0k lukukertaa
Q
qaragonic: Hei! Olen etsinyt valolla ja lyhdyllä yksinkertaista kromattua seinälevyä, jonka voi laittaa putken päälle seinäkiinnitystä varten kattosuihkussa piilottaakseni vanhat reiät aikaisemmasta suihkusta. Voin löytää runsaasti levyjä 21 mm, mutta koska FMM Mattson 9000e:llä on 18mm kiinnityskohdassa..olen etsinyt valolla ja lyhdyllä enkä löydä yksinkertaista kromattua levyä, jonka
0 vastausta · 895 lukukertaa
·
Matti_75
Matti_75: Riippuen siitä, kuinka monta levyä tarvitset, rautakauppa voi tilata ne sinulle. 900x2700mm on standardilevy, en usko, että 1200-leveys valmistetaan enää Ruotsissa.
3 vastausta · 3,2k lukukertaa
C
Che69: [citat] Kiitos kaikista vinkeistä(y)
8 vastausta · 2,1k lukukertaa
C
8 vastausta · 2,1k lukukertaa
Tobzter
Tobzter: Tuo levy näytti kivalta :) .mutta tuntuu siltä, että sauma tulee näkymään tai peittääköhän maali sen?
25 vastausta · 3,9k lukukertaa
L
Lerstenstegel: Leikkaa reunat hieman, niin ei tule niin paljon arpia uuden ja vanhan kohdatessa. Sitten finbetong sopii tuohon syvyyteen, kuten edellä mainittiin. Muunna desimetreiksi, kun mittaat, niin saat tilavuuden litroina. Lasketaan noin 11 litraa per säkki, niin tiedät kuinka paljon sinun pitää ostaa.
3 vastausta · 1,0k lukukertaa
·
S
Snukke86: Hei! Aion purkaa pari ikkunaa / entistä ikkunaa "vanhassa" 70-luvun talossa ulkoseinässä, johon asennetaan liukuovi. Olen pyytänyt eräältä henkilöltä arvioimaan nopeasti, minkä kokoinen palkki tarvitaan, ja hän sanoi, että HEA 240 riittää hyvin! En uskaltaisi ottaa pienempää, jos hän sanoo niin, mutta itse ajattelen, että se tuntuu hieman liian massiiviselta! Jotta seinää ei
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
HannaML
HannaML: Tarvitseeko käyttää Grundbruk A ennen kuin rappaa muurauslaastilla/rapparilaastilla C lecaharkkojen ja tiilen päälle? Vai voiko vain käyttää primerin ennen?
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
perjar
perjar: [citat] Kyllä, sen voisin tehdä. Voisi olla vaihtoehto.
6 vastausta · 4,9k lukukertaa
maah
maah: Kuten olet piirtänyt, jänneväli ei ole 317 cm, jänneväli on vain vihreiden koolinkien välissä. Se toimii oikein mainiosti.
1 vastaus · 5,2k lukukertaa
·
M
MPinje: [citat] Se tulee olemaan teollisuuslama. Finja tulee tänään tänne katsomaan projektia yhdessä lattia-asentajan kanssa.
23 vastausta · 8,4k lukukertaa
·
Violina
Violina: Ei ole varma, että se on olemassa..
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
·
R
RaskBjörn: [citat] Ei oikeastaan ollut mitään ongelmia käyttää lindrev, kun mietin tarkemmin, se saattoi olla enemmän siitä, että aukot olivat liian isoja tiivistettäväksi pelkällä lindrevillä, eikä sitä pitäisi käyttää puun ja betonin/muurauslaastin välissä ilman kapilaarikatkaisevaa materiaalia välissä. Vältän tiivistevaahtoa ympäristö- ja terveyssyistä, mutta myös siksi,
3 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
Vedspisen
Vedspisen: Aion laittaa eteisen kuntoon ja asentaa silloin 45 mm koolauksen mevcuten sisäseinään. Haluan laittaa eristystä uuteen runkoon, mutta mietin, pitäisikö laittaa tuulensuojalevy tai muovi olemassa olevaan seinään ennen uuden asentamista. Tai pitäisikö ohittaa tämä. Muuten ei näytä siltä, että seinässä olisi minkäänlaista "estettä" tänään, vaan ainoastaan ulkopaneeli, eriste
0 vastausta · 895 lukukertaa
Z
Zwebbe: Hei, pieni päivitys parvekeprojektistani, ehkä siitä on hyötyä muille samassa tilanteessa. Keskusteltuani muutaman parvekeyrityksen kanssa, jotka eivät olleet kiinnostuneita projektistani, ajatus oli, että yritys, joka huolsi kattoamme (mikä meni hyvin), ottaisi samalla myös parvekkeen työn alle. He kuitenkin vetäytyivät myöhäisessä vaiheessa, joten päätin itse kunnostaa
1 vastaus · 3,6k lukukertaa
·
D
Derbyboy: Kyllä, kuva viestissä 3 on ylhäältä päin.
5 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
A
avdh: Löysin myös piirustuksen perustuksista. Olen saanut vastauksen kokeneelta rakennesuunnittelijalta, ja seinät eivät takuulla ole kantavia. Siinä tapauksessa vastaava tuki olisi myös lattia- ja perustuspiirustuksissa. Joten niille teistä, jotka saattavat päätyä samaan tilanteeseen tulevaisuudessa, tämä vastaus voi ehkä auttaa. [bild]
1 vastaus · 3,6k lukukertaa
·
prototypen
prototypen: Kartionmuotoinen ja halkaistu proppu, joka kiilautuu putkeen ja puristaa lipputankoa. Protte
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
·
S
sixten88: Riippuu siitä, mitä vaatimuksia kaupunkisuunnitteluvirasto asettaa seinälle. Jos se on esim. EI30, riittää 2 kipsilevyä tai EI60, niin 3 kipsilevyä seinän sisäpuolelle. Sitten tietysti voi monimutkaistaa asioita, mutta tämä on yleisin ratkaisu.
2 vastausta · 5,1k lukukertaa
N
nybyggarn3: Miten se meni tämän kanssa?
10 vastausta · 13,2k lukukertaa
·
M
Martin.W-D: Kiitos
27 vastausta · 26,5k lukukertaa
·
M
27 vastausta · 26,5k lukukertaa
·
oobum
oobum: Tämä jälleenmyyjä on. Sinä yksityishenkilönä voit ostaa heidän liikkeestään Sthlmissa. https://www.panelochlist.se/index.htm Toinen sivu varastolistassa; https://www.panelochlist.se/lib/panelochlist_lagerlista.pdf Paikallinen XL / Beijer pitäisi myös pystyä tilaamaan kotiin.
1 vastaus · 31,3k lukukertaa
·
F
Fesken 67: Hyvä, sitten siitä tulee b-bruk. Kiitos vastauksista.
3 vastausta · 8,4k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.