Sähkösyöttö, sähköyhtiön palvelu, paperieristeinen kaapeli+maadoituslinja+lisäkaapeli, mahdollisesti lähtevä palvelu seuraavaan taloon tai sisäinen päälinja johonkin ulkorakennukseen.
Öljy voi sisältää pcb
Ja se voi tippua kaapelista, kun jättää leikatun pään.
Jos koko kaapelia ei voida poistaa, tiivistetään pääty krymphuv:lla.
Mutta
Kuoritaan kaapeli alas lyijyvaippaan asti, joka puhdistetaan ja sitten kutistetaan krymphuv päälle.
Öljy voi olla aggressiivinen sähköteipin liimaa kohtaan, joten teippaaminen ei aina toimi pitkäaikaisesti.
Ennen kuin leikkaat, tarkista sähköverkon omistajalta, ettei se ole heidän ja ettei se ole enää käytössä.
Muuten yritä jäljittää niitä ja katso, löydätkö katkaistun pään.
Olisi outoa, jos joku naapuri saisi sähkönsä minun taloni kautta. Kaikki on rakennettu 20 vuotta myöhemmin. Mutta talossa oli aikaisemmin poliisiasema ja asuinpaikka. Ehkä siksi on kaksi kaapelia.
Olen kysynyt Vattenfallilta, haluavatko he saneerata.
Joo, olin sanomassa sen, mutta puhelin käynnistyi uudelleen ja poisti viestin. Televerket oli täällä 5 vuotta sitten ja kytki linjan uudelleen. Kaveri, joka tuli, oli järkyttynyt, "vaa! Onko sinulla meidän jakorasia(?) sinun talossasi? Miksi, se on meidän omaisuutta". Ilmeisesti 24 linjaa sisään sen sijaan.
Tulen sisään taloon keskeltä, samasta paikasta kuin vanha tuleva sähkösisääntulo.
Mutta en kyllä tiedä, kun ne vetivät kuidun sisään, he toivat sen sisään jonkin karttaan merkityn kautta, 95-putki(+-?), jonka piti olla vanha teleputki.
Hmm, minun pitäisi ehkä kysyä Televerketin moderneilta seuraajilta, ettei se ole jokin puhelinkaapeli, jota edelleen käytetään, vaikka analoginen (oikea) puhelinvaliko kuukausivat valitettavasti jo.
Kuten aiemmin sanottu, se on vanha öljykabeli sähköä varten, ja on ehdottomasti pyydettävä verkkonomistajaa vahvistamaan, että se on kuollut ennen sen kanssa koskemista.
Hmm fd polisstation 24par..... Kannattaa harkita telekaapelia, koska on olemassa ulkonäöltään samankaltainen telekaapeli.
Ja silloin vedettiin usein maajohdin cu:sta ukkossuoja/suojaksi.
Tarkista Scanova kanssa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.