R Rolle85 sanoi:
Vihaan kittausnauhan kanssa
:crysmile: Et ole yksin siinä...

Edit panel voisi ehkä olla jotain? Tai sisäseinät vanerilla

Tuntuukin tyhmältä, että täytyy kustantaa kaksi kerrosta, ensin vaneri ja sitten kipsi, pitäisi olla vain yksi kerros, joka ratkaisee kaiken, emmehän me elä kivikaudella..

Tobzter
Tulee samanlainen täällä, vihaan jatkosaumojen tasoitusta. Joten tulee paneli vierastaloon pitkille seinille. Lyhyillä seinillä on vain yksi sauma, joten siihen tulee kipsiä, mutta mutta täytyy vaan kestää.. :) on OSB-levy kaiken takana.

Miksi ei sitten palkata maalaria hiomaan ja tasoittamaan, jos haluaa välttää sen?

N NoOne2k sanoi:
Miksi et sitten kutsuisi maalaria hiomaan ja tasoittamaan, jos siitä haluaa päästä eroon?
Äh, tämä foorumi on nimeltään "byggahus"..

R Rolle85 sanoi:
Asch det här forumet heter ”byggahus”..
Tottahan se niin on. Mutta joskus täytyy tunnustaa rajoituksensa. Minä (ja avopuolisoni) olemme tehneet käytännössä kaiken itse, kun olemme nyt laajentaneet taloamme, mutta päätimme ostaa valmiita kattotuoleja sen sijaan, että olisimme rakentaneet ne itse (185kg/kpl).

Ok, ei ole muuta kuin kipsi, thx

ralvejd
Talossani on 12 mm lastulevyä, ei kipsilevyä. Saumat tasoitteella ja lasikuidulla kuitenkin.

En tiedä onko se mahdollista, mutta eikö voisi suihkuttaa kipsilaastia suoraan seinään? Kipsilaastia voi levittää periaatteessa kuinka paksusti tahansa, joten 12 mm, joka vastaa levyä, ei ole ongelma. Työpanos tosin ylittää varmasti saumojen kittaamisen, mutta jos saumaaminen ehdottomasti pitää välttää niin ehkä... ;)

Walls2paint ratkaisee ongelmasi.

Tobzter
Tuo levy näytti kivalta :) .mutta tuntuu siltä, että sauma tulee näkymään tai peittääköhän maali sen?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.